SEKCIJA KREATIVNA POSLOVNA ODLIČNOST

Tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala se deli na šest sekcij.

V sekcijo KREATIVNA POSLOVNA ODLIČNOST lahko prijavite dela, ki jih odlikujejo dokazljivi in merljivi učinki kreativnosti in inovativnosti pri doseganju različnih ciljev blagovnih znamk.

Dela v tej sekciji lahko tekmujejo v treh skupinah: Upravljanje blagovnih znamk, Kreativna učinkovitost in Inovativne rešitve.

SKUPINA P1: UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK

Skupina UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK je namenjena komunikacijskim rešitvam, ki so bile ustvarjene z namenom, da znamko razvijajo, bogatijo ali predstavijo trgu. Učinkovitost prijavljenih rešitev bo igrala pomembno vlogo pri presoji o njihovi kreativnosti. Rešitev lahko prijavite v več kategorij, če ustreza opisu izbrane kategorije.

P1.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMK
Sem spadajo komunikacijske rešitve, ki so zaznamovale dolgoročni uspeh znamke. Prijavitelji morajo prikazati, kako je kreativna strategija preteklih let (dve leti ali več) pozitivno vplivala na razvoj ali percepcijo znamke. Prijavite lahko dolgoročne programe ali dejavnosti znamk, komunikacijske platforme, evolucijo storitev ali produktov in druge oblike dolgoročnih komunikacij ali rešitev znamke. Prijavitelji lahko prijavijo tudi rešitve, katerih elementi so bili v preteklosti že prijavljeni na festival SOF, vendar morajo prikazati njihov razvoj, nadgradnjo skozi daljše obdobje in uspeh za znamko.

P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Sem spadajo komunikacijske rešitve ob lansiranju ali prenovi znamke, njenega produkta ali storitve. Prijavitelji morajo jasno prikazati dodano vrednost kreativne strategije in njen uspeh.

P1.3 ODZIV ZNAMK
Sem spadajo komunikacijske rešitve, s katerimi se znamka strateško odzove na aktualne, izredne ali spremenjene razmere ali dogodke na trgu ali v družbi. Prijavitelji morajo prikazati širšo relevantnost rešitve za znamko.

P1.4 KREATIVNA RABA PODATKOV
Kategorija nagrajuje komunikacijske rešitve in kampanje, ki so za dosego svojega namena na ustvarjalen način uporabile interpretacijo ali analizo podatkov pri snovanju strategije ali taktike. Kreativna uporaba podatkov mora biti v izhodišču ideje, končni učinek pa mora biti nazorno predstavljen v obliki merljivih rezultatov.

P1.5 UPRAVLJANJE ZNAMKE DELODAJALCA
V to kategorijo se uvrščajo komunikacijske rešitve in kampanje z namenom gradnje in krepitve znamke delodajalca.

 

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala, kako kreativna, inovativna in učinkovita je bila znamka pri doseganju svojih ciljev.

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA P1: UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

SKUPINA P2: KREATIVNA UČINKOVITOST

V skupino KREATIVNA UČINKOVITOST spadajo komunikacijske rešitve in kampanje, ki dokazujejo merljive učinke kreativnosti in rešitve, ki so s pomočjo kreativnosti dosegle oprijemljive poslovne rezultate ali strateške cilje blagovne znamke ter merljive učinke pri doseganju ciljnih skupin.

Skupina nima tekmovalnih kategorij.

 

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala preplet kreativne ideje, strateške odličnosti, merljivih rezultatov komuniciranja in merljivih poslovnih rezultatov.

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA P2: KREATIVNA UČINKOVITOST
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

SKUPINA P3: INOVATIVNE REŠITVE

V skupino INOVATIVNE REŠITVE sodijo dela, ki jih odlikujejo prebojne ideje, inovativni pristopi, inovativna uporaba tehnologije ali komunikacije, ki rešujejo izzive znamk na drugačen, inovativen način.

P3.1 INOVATIVNOST V KOMUNIKACIJI
Kategorija nagrajuje rešitve, ki zaradi svoje inovativnosti pri komuniciranju ali izbiri medijev presegajo ustaljene prakse in dosegajo merljive učinke.

P3.2 PRODUKTNA IN STORITVENA INOVATIVNOST
Kategorija nagrajuje produktne ali storitvene rešitve in z njimi povezano komuniciranje, ki zaradi svoje inovativnosti presegajo ustaljene prakse in dosegajo pozitiven odziv ciljnih skupin.

 

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala kreativnost in učinkovitost pri vključevanju inovativnih pristopov v poslovno, razvojno oziroma komunikacijsko okolje znamke.

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA P3: INOVATIVNE REŠITVE
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

Z vsemi morebitnimi dodatnimi vprašanji se lahko obrnete na oddelek prijave del 34. SOF na mail dela@sof.si in telefonsko številko 01 439 60 41.