SEKCIJA KREATIVNA MEDIJSKA ODLIČNOST

Tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala se deli na šest sekcij.

V sekcijo KREATIVNA MEDIJSKA ODLIČNOST lahko prijavite dela, ki za komuniciranje znamk na kreativen in učinkovit način izkoriščajo obstoječe ali ustvarjene medije in njihove lastnosti, pri tem pa dosegajo pozitivne odzive ciljnih skupin.

Dela v tej sekciji lahko tekmujejo v treh skupinah: Kreativna uporaba medijev, Strateška odličnost pri uporabi medijev in Vsebinsko komuniciranje.

SKUPINA M1: KREATIVNA UPORABA MEDIJEV

Skupina KREATIVNA UPORABA MEDIJEV nagrajuje rešitve, ki so s kreativno uporabo obstoječega ali novega medija okrepile relevantnost kreativne ideje in dosegle pozitiven odziv ciljne skupine. Rešitev lahko prijavite v več kategorij, če ustreza opisu izbranih kategorij.

M1.1 TV IN DRUGE VIDEO PLATFORME
Rešitve, ki kreativno uporabljajo obstoječe ali ustvarjene medijske kanale, ki temeljijo na videu (TV, digitalni OOH, spletne platforme, družbena omrežja in podobno) za doseganje pozitivnega odziva ciljne skupine.

M1.2 ZVOČNE PLATFORME
Rešitve, ki kreativno uporabljajo obstoječe ali ustvarjene medijske kanale, ki temeljijo na zvoku (radio, podcasti, glasbene platforme kot so Spotify, Youtube Music in druge) za doseganje pozitivnega odziva ciljne skupine.

M1.3 TISK IN AMBIENTALNI KANALI
Rešitve, ki kreativno uporabljajo obstoječe ali ustvarjene tiskane ali ambientalne medijske kanale (zunanje oglaševanje, dogodki, druge rešitve v prostoru) za doseganje pozitivnega odziva ciljne skupine.

M1.4 DIGITALNI KANALI
Rešitve, ki kreativno uporabljajo obstoječe ali ustvarjene digitalne medijske kanale za doseganje pozitivnega odziva ciljne skupine.

 

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala kreativnost, inovativnost in učinkovitost pri uporabi različnih medijskih kanalov.

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA M1: KREATIVNA UPORABA MEDIJEV
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

SKUPINA M2: STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV

Skupina STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV nagrajuje rešitve in kampanje, ki so kreativnost in strateško znanje uporabile za učinkovito doseganje ciljnih skupin.

M2.1 UPORABA MEDIJSKIH VPOGLEDOV
Kampanje ali rešitve, ki v prvi vrsti temeljijo na razumevanju različnih medijskih vpogledov, od vpogledov v značilnosti posameznega medijskega kanala do širših vpogledov v občinstvo, ki ga mediji naslavljajo. Prijave morajo prikazati kreativno in strateško uporabo teh vpogledov in njihov prispevek k relevantnosti sporočila ter medijski učinkovitosti kampanje ali rešitve.

M2.2 UČINKOVITA UPORABA PRORAČUNA
Kampanje ali rešitve, ki so učinkovito izkoristile proračun za plačljivo oglaševanje. Prijave morajo prikazati kako so kreativna rešitev in strateške taktike prispevale k nadpovprečni učinkovitosti kampanje in obenem predstaviti tako proračun za oglaševanje kot tudi različne merljive učinke komuniciranja (na primer doseg, prislužen doseg in podobno).

Prijavitelji morajo v prijavnem obrazcu pojasniti tudi proračun, namenjen oglaševanju, v kolikor tega ne vključijo v predstavitveno gradivo. Vpisani podatki bodo vidni le žiriji in organizatorju ter ne bodo javno objavljeni.

 

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala kreativnost, inovativnost in strateško odličnost pri učinkoviti uporabi različnih medijskih kanalov.

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA M2: STRATEŠKA ODLIČNOST PRI UPORABI MEDIJEV
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

SKUPINA M3: VSEBINSKO KOMUNICIRANJE

Skupina VSEBINSKO KOMUNICIRANJE nagrajuje vsebine, ki so zaradi kreativnosti in uporabe strateških taktik učinkovito dosegle ciljne skupine.

M3.1 ODNOSI Z JAVNOSTMI
Kampanje ali rešitve, ki so dosegle prislužene medijske objave vsebin na različnih medijskih platformah (klasični mediji, družbena omrežja, ...). Prijave morajo prikazati, kako so kreativne rešitve in strateške taktike prispevale k učinkovitosti akcije in nadpovprečnemu dosegu.

M3.2 OZNAMČENE VSEBINE
Nativne vsebine na obstoječih ali novih medijskih kanalih, ki so dosegle zanimanje pri ciljnih skupinah. Prijave morajo prikazati kakovost vpletenosti sporočil blagovne znamke ali produkta v vsebine, kot tudi relevantnost pri izbiri komunikacijskega kanala.

M3.3 KOMUNICIRANJE Z VPLIVNEŽI
Vsebine, ki so nastale pri sodelovanju blagovih znamk z vplivneži. Prijave morajo prikazati, kako so kreativne rešitve in strateške taktike prispevale k učinkovitosti akcije kot tudi povezljivost vsebin s širšim komuniciranjem znamke.

 

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala kreativnost, inovativnost in učinkovitost pri ustvarjanju in distribuciji vsebin.

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA M3: VSEBINSKO KOMUNICIRANJE
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

Z vsemi morebitnimi dodatnimi vprašanji se lahko obrnete na oddelek prijave del 34. SOF na mail dela@sof.si in telefonsko številko 01 439 60 41.