TEKMA
SEKCIJA VEČKANALNE KOMUNIKACIJE
Tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala se deli na šest sekcij.
Sekcija VEČKANALNE KOMUNIKACIJE je namenjena kompleksnejšim komunikacijskim rešitvam - kampanjam, ki vključujejo vsaj tri različne komunikacijske kanale za doseg ciljne skupine.
Sestavljajo jo naslednje skupine: Integrirane kampanje, Izkušnja znamke in Digitalne kampanje.
SKUPINA V1: INTEGRIRANE KAMPANJE
V skupino INTEGRIRANE KAMPANJE spadajo komunikacijske kampanje, ki vključujejo vsaj tri različne komunikacijske kanale (npr.: TV oglas, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, ...).
Skupina nima tekmovalnih kategorij.
Kriterij:
Žirija bo ocenjevala kreativnost komunikacijskih kampanj ter odličnost integracije in izvedbe izbranih sredstev komuniciranja za dosego ciljev komunikacije.
SKUPINA V2: IZKUŠNJA ZNAMKE
Skupina IZKUŠNJA ZNAMKE je namenjena večkanalnim rešitvam, ki neposredno nagovarjajo in/ali aktivirajo občinstvo ter aktivno vključujejo udeležence v pozitivno izkušnjo z znamko, izdelkom ali storitvijo. Isto delo lahko prijavite v vse tri kategorije, če delo ustreza opisu vseh kategorij.
V2.1 NEPOSREDNE KOMUNIKACIJE
Sem spadajo rešitve, ki pri doseganju želenega odziva temeljijo na neposrednem komuniciranju ter ustvarjanju vezi med ciljno skupino in znamko. Dela morajo jasno prikazati, kako se je neposreden pristop in strateško vključevanje ciljnih skupin v analognem ali digitalnem okolju odražal v odzivu sodelujočih.
V2.2 AKTIVACIJA
V to kategorijo sodijo vse komunikacijske rešitve, ki so bile ustvarjene z namenom aktivacije ciljne skupine. Poleg komunikacijske izvirnosti in kreativnosti bodo pri presoji o učinkovitosti rešitev pomembno vlogo igrali rezultati aktivacije.
V2.3 DOŽIVETJA
V to kategorijo spadajo vsi oznamčeni dogodki, instalacije, platforme ter druge posredne in nevsiljive izkušnje z znamkami, produkti ali storitvami, ki na izviren in kreativen način ustvarjajo posebna doživetja za ciljno skupino, pri tem pa izzovejo merljiv odziv.
Kriterij:
Žirija bo ocenjevala kreativnost komunikacijskih kampanj in rešitev ter odličnost integracije in izvedbe izbranih sredstev komuniciranja za dosego ciljev komunikacije. Žirija bo upoštevala tudi merljive odzive ciljne skupine, ki jih je rešitev sprožila.
SKUPINA V3: DIGITALNE KAMPANJE
V skupino DIGITALNE KAMPANJE sodijo integrirane oglaševalske kampanje, ki večinoma temeljijo na digitalnem okolju in vključujejo uporabo več različnih digitalnih platform ali kanalov. Kampanje morajo zajemati rešitve na vsaj dveh različnih kanalih (katerokoli družbeno omrežje, spletni mediji, spletno oglaševanje, blogi in spletna mesta, mobilno komuniciranje ter drugi kanali). Poudarek je na učinkoviti integraciji različnih kanalov, kreativnosti pri uporabi posameznih kanalov ter usklajenosti sporočil v celotni kampanji. Skupina priznava in nagrajuje kampanje, ki izkazujejo inovativnost, strateško načrtovanje ter uspešno angažiranje ciljnega občinstva na digitalnih stičnih točkah.
Skupina nima tekmovalnih kategorij.
Kriterij:
Žirija bo ocenjevala kreativnost, inovativnost in učinkovitost komunikacijskih rešitev pri uporabi obstoječih ali ustvarjenih digitalnih platform, kanalov in orodij.
Z vsemi morebitnimi dodatnimi vprašanji se lahko obrnete na oddelek prijave del 34. SOF na mail dela@sof.si in telefonsko številko 01 439 60 41.