Anita Bogataj Melihen

višja vodja znamke NIVEA za regijo Adriatik, Beiersdorf

Je strokovnjakinja za upravljanje in vodenje blagovnih znamk z več kot 20 leti izkušenj, od tega desetletje v mednarodnem okolju. Uspešno je vodila svetovne blagovne znamke, kot sta NIVEA in Labello.

Magistrica znanosti z nagrado »marketinški up« Slovenije je začela v oglaševalski agenciji, nato pa pot nadaljevala na strani naročnikov, najprej v Diagnostičnem centru Bled, potem pa več kot 15 let na različnih področjih v mednarodnem podjetju Beiersdorf. Najprej kot lokalna vodja blagovnih znamk NIVEA in Labello na slovenskem trgu ter kot digitalni manager in vodja odnosov z javnostmi. Zaradi izjemnih rezultatov je napredovala na Dunaj, kjer je bila kot vodja marketinga odgovorna za znamki NIVEA in Labello za področje Vzhodne Evrope. Iz družinskih razlogov se je vrnila v Slovenijo, kjer delo uspešno nadaljuje kot višja vodja znamke NIVEA za regijo Adriatik.

Prejela je številne nagrade v podjetju Beiersdorf ter EFFIE Slovenija za dolgoročno najučinkovitejšo kampanjo.