Zmagovalki natečaja Mladi kreativci 2023 sta postali Lučka Fabijan in Ivona Repše iz DROM agency s kreativno idejo 0.0 PIR PREŠRJA.
Drugo mesto sta osvojila Maruša Jug in Tim Rebol iz agencije Herman & partnerji z idejo Nepopularnice, tretje mesto pa sta osvojila Benjamin Hrkić in Tim Luznar iz agencije bold.group z idejo People vs Heine 0.0. Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), bo kot naročnik in izvajalec tekmovanja skupaj s partnerjem, podjetjem Pivovarna Laško Union d.o.o. (za blagovno znamko Heineken), zmagovalnemu paru omogočila udeležbo na mednarodnem kreativnem festivalu Cannes, v tekmi mladih poimenovani Young Lions Competition – v skupini digital, ter zagotovila žepnino v višini 1.000 EUR (vsaka bo prejel po 500 EUR).
Vsi trije pari bodo s svojimi nastopi tudi otvorili 33. SOF.
Oddana dela je ocenjevala petčlanska žirija pod vodstvom Medeje Kraševec Žnidarec, kreativne direktorice iz agencije Luna \TBWA.
Med finalisti so bili tudi:
- Tina Križaj in Maja Teyrovsky (Futura DDB) z idejo PorNIČ-NIČ,
- Sara Grmek in Andraž Grulja (Shift) z idejo Real beer. Real connection.,
- Matic Povše in Maja Podojsteršek (Luna \TBWA) z idejo 0 % ALKOHOLA, 100-% DOŽIVETJE,
- Manja Novak in Patricija Rantaša (Pristop) z idejo 0.0 Effort,
- Urška Čuk in Matic Strgar (Agencija 101) z idejo Cheers to good excuses
- ter Teja Fajdiga in Sara Sešlar Naraks (DROM agency) z idejo 0.0 pretvarjanja.
Posebne pohvale vsem finalistom in iskrene čestitke zmagovalkama!