SOF predavanje: »Katalog del v »živo«

06.04.2017

Govorca: Luka Bajs in Peter Zabret

26. SOF sta otvorila Luka Bajs, kreativni direktor pri agenciji Grey Ljubljana ter Peter Zabret, tekstopisec Pristop. Govorca sta v komični luči prikazala oba obraza oglasov ter že z uvodnim delom navdušila polno dvorano udeležencev. Za prikaz gostom festivala sta med drugimi izbrala Si.mobil oglas agencije Grey, ki opozarja na dejstvo, da vse več ostarelih živi v domovih starejših občanov. Prosili so jih, da s svojimi pomirjenimi glasovi prebirajo zgodbe, ki si jih najmlajši lahko zavrtijo kot pravljico za lahko noč. Predstavila sta oglas agencije Luna\TBWA za Laško, kjer so na kreativen način predstavili odgovorno pitje alkohola. »Digitalni mediji so le neka lupina, štejejo krhlji vsebine«, je dodal Peter Zabret, preden je nadaljeval z naslednjim primerom, ki je požel salve smeha. Na velikem platnu se je namreč predvajala kampanja blagovne znamke Donat oziroma v tem primeru bolje rečeno Donat Trump.

Pri agenciji Grey so v sodelovanju s Palmers lansirali kampanjo za ozaveščanje žensk o samopregledovanju dojk, kjer se je zopet pokazala združitev lepega s koristnim. Bajs in Zabret sta gledalcem pokazala tudi Telekomov oglas, ki je povezal uporabnike Twitterja. Medijsko izoliranim Olimpijcem so omogočili videti pozitivne odzive Slovencev s tem, da so njihove »tvite« natiskali na brisače. Tako so omenjeni lahko videli pozitiven odziv gledalcev in se razveselili njihovih komentarjev. Vse več oglaševalcev pa poseže tudi po napredni tehnologiji. Blagovna znamka Zelene Doline je v tem duhu pri svojih projektih uporabila »virtual reality« očala, ki so uporabnikom ob uporabi mlečnih izdelkov pričarale čudovito alpsko pokrajino. Predavatelja sta udeležencem pojasnila pomen prikazanih oglasov ter jih pospremila s komentarji. Brez smeha seveda ni šlo.