Fillipo Vizzotto in Shazam

04.04.2018

Shazam: rojen iz glasbe, narejen za vse …

Je naslov predavanja, ki ga bo vodil Filippo Vizzotto, višji direktor za Srednjo/Južno Evropo in Afriko pri Shazam Entertainment Ltd. Filippo ima 12 let izkušenj z digitalnim oglaševanjem. Pred premikom na sedež podjetja Shazam v London je bil manager za Italijo pri Mobvious Italy, kjer je vodil lansiranje Shazamovega oglaševalskega portfelja na informacijski tehnologiji in pomagal pri zagonu lokalne prodaje na Twitterju.

Kakšen je tipičen dan višjega direktorja za Srednjo/Južno Evropo in Afriko v podjetju Shazam Entertainment Ltd.?

Težko opišem »tipičen« dan, ker je vsak dan drugačen! Naj raje poskusim opisati tipičen mesec. Od 20 delovnih dni v mesecu jih približno pol preživim na službenih potovanjih v Italijo, ki je glavni trg, ki ga upravljam, potujem pa tudi v druge države za katere sem odgovoren. Tam se skupaj, s svojo ekipo, dobim z glavnimi lokalnimi prodajalci Shazama (kot je Httpool na slovenskem, hrvaškem, srbskem, slovaškem in češkem trgu), blagovnimi znamkami in glasbenimi založbami. V večini primerov je glavna tema sestankov naš oglaševalski portfelj, dotaknemo pa se tudi odnosov z javnostmi in dogodkov. Preostale dneve preživim na sedežu Shazama v Londonu, kjer sestankujem ali sodelujem v video konferencah z managerji v drugih državah, s katerimi si izmenjujemo ideje in iščemo navdih v novih oglaševalskih kampanjah po celem svetu. Prav tako je izjemno pomembno, da z ekipo za pomoč naročnikom zagotovimo objavo kampanj in da z vodjo odnosov z javnostmi preverimo svojo prisotnost na vseh trgih in določimo ukrepe za izboljšanje naše prisotnosti. Ne nazadnje moje delo vključuje tudi udeležbo na predstavitvah glasbenikov, ki jih organizira naša glasbena ekipa v londonski pisarni (najboljši bonus te službe!) in Shazamova kosila ob petkih!

Kaj vam je pri vašem delu najbolj všeč?

Ljudje, s katerimi imam privilegij delati – sodelavci, partnerji ali naročniki. Digitalni svet je vedno privlačil zanimive in ustvarjalne osebnosti in vesel sem, da lahko z njimi delam vsak dan.

Kateri so največji izzivi, s katerimi se podjetje/oddelek sooča?

Zahvaljujoč tehnologijam za zvočno in vizualno prepoznavo ter funkciji AR, je Shazam postal inovativno sredstvo za blagovne znamke in izvajalce. Eden od naših največjih izzivov je zato izboljšati ozaveščenost o tej strani našega poslovanja in to nato uporabiti v namen splošnega izboljšanja Shazama. Poleg tega je naš izziv tudi to, da uveljavimo število iskanj prek Shazama kot strateško valuto za ocenjevanje uspeha izvajalcev in pesmi poleg streamov, ogledov in prodaj.

Katere so vaše tri najljubše mobilne aplikacije, ki jih uporabljate vsak dan?

Moja najljubša aplikacija je seveda Shazam! Pogosto pa uporabljam tudi LinkedIn in Instagram.

Slogan letošnjega slovenskega oglaševalskega festivala je »Slavimo kreativnost, slavimo posel!«. Kaj pa vi slavite? Ali ima kakšna posebna umetnina, knjiga, ilustracija, oseba, kampanja, režiser, oglas ali tehnologija za vas poseben pomen?

Osebno slavim talent, kjerkoli že ga najdem. Na področju umetnosti se glede na svoje izkušnje z grafiti zlahka odločim za nespornega genija, kot je Banksy, a menim tudi, da sta na umetnosti 20. stoletja znaten pečat pustila Kandinski in Duchamp. Kar zadeva knjige, imam zelo rad moderne ameriške romane avtorjev, kot sta Philip Roth in Jonathan Franzen. Za najljubšega režiserja bom zelo domoljubno izbral Gabrieleja Salvatoresa – »Mediterraneo« (prejemnik oskarja za najboljši tuji film leta 1992) je prava mojstrovina. Na drugo in tretje mesto v tej kategoriji pa bi postavil Kusturico in Tarantina. Na področju oglaševanja bi pohvalil nogometne oglase podjetja Nike iz devetdesetih in dve izjemno vplivni osebnosti, ki sta Jacques Seguela in Armando Testa. Z vidika tehnologije menim, da je ustanovitev Applove trgovine App Store leta 2008 popolnoma spremenila naša življenja in naš čas in pozornost preusmerila na mobilne tehnologije.

Filippo Vizzotto, višji direktor, Srednja / Južna Evropa in Afrika, Shazam Entertainment Ltd., Velika Britanija in govorec na 27. SOF-u