#mojbosch Influencer
Šifra: Z3.3006S20Agencija: EscapeboxNaročnik komunikacij: BSH Hišni aparati, d. o. o.
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA
Kreativna ideja
#mojbosch Influcencer je največja micro influencer kampanja v Sloveniji. Kampanjo smo ustvarili za največjo blagovno znamko gospodinjskih aparatov - Bosch. Običajnim uporabnikom z od nekaj sto do več tisoč sledilci ponuditi to, česar si potihem želijo vsi. Instrumente, izdelke in platformo, kot jih uživajo pravi influencerji. Kampanja je rezultirala v izjemnih številkah dosega in prodaje.
- Ime znamke ali podznamke: #mojbosch
- Naročnik komunikacij: BSH Hišni aparati, d. o. o.
- Izdelek / storitev: Organska komunikacijska kampanja na družabnih omrežjih
- Agencija: Escapebox
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Big Bang
- Spletni naslov: www.mojbosch.si
- Kreativni direktor/ica: Blaž Pregelj
- Tekstopisec/ka: Blaž Pregelj, Lara Udovič
- Vodja projekta: Lara Udovič
- Direktor/ica projekta: Ksenija Habjan
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Ksenija Habjan, Miha Truden, Maruša Miklavčič, Nives Romih, Lea Hočevar
- Urednik spletnih vsebin: Lara Udovič
- Oblikovalec/ka: Polona Zaletel
- Razvijalec/ka: Tine Hafner
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Marko Maučec, Urban Upelj, Peter Jenko