V postkoronskem času se vsi sprašujemo, kako bo naš posel čimbolj uspešno (pre)živel krizo. V spremenjenih razmerah nove realnosti je tista nova stara sestavina posla, ki nam bo pomagala preživeti, komunikacija. SOF zato obrača svojo pozornost na širše področje komunikacije in z osveženim sloganom Komunikacija dodaja vrednost v svoji 29. različici vabi na festival v povsem drugačni preobleki. Festivalsko dogajanje 29. SOF-a bo skoncentrirano na 10. september 2020 v Ljubljani.
Komunikacija dodaja vrednost
»Letošnji SOF bo doživel neobhodne spremembe, ki jih je dobesedno vsilil koronavirus. Poleg nove lokacije in časovne izvedbe festivala, se je novim okoliščinam prilagodila tudi rdeča nit, ta se iz odličnosti premika na širše področje komunikacije. Komunikacija je nujna sestavina posla, ki nam bo danes, v spremenjenih razmerah, zagotovo pomagala preživeti. Seveda je nujno, da je komunikacija odlična, premišljena, strateška in osmišljena, a najpomembneje je, da komunikacija vendarle je in da ne umanjka.«
Špela Žorž, predsednica upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice in SZOA
Kaj prinaša 29. SOF?
DRUŽENJE, DRUŽENJE, DRUŽENJE!
V obdobju karantene smo ugotovili, kako prilagodljivi smo lahko in kaj vse se da, če se hoče. Včasih na daljavo še bolje in učinkoviteje. Ne glede na to, pa osebna srečanja ostajajo neprecenljiva, zato so druženje, vesele urice in zabava zagotovo med najbolj težko pričakovanimi dogajanji festivala.
Tistim, ki ste se sprva prijavili na dvodnevni dogodek, povrnemo preplačilo do cene enodnevnega dogodka, ki za 280 EUR + DDV vključuje tudi zaključno prireditev s podelitvijo nagrad in zabavo. Za dodatno spodbudo k analognemu druženju pa po ponudbi 3+1 omogoča brezplačno četrto redno prijavnino ter poseben popust za člane SOZ in DMS.
KREATIVNA PREČKA JE VISOKO.
Tekmovalni program je zaključil s sprejemom del, ki jih bo pod vodstvom Aljoše Bagola, priznanega in vsestranskega slovenskega kreativca, kreativnega direktorja, predavatelja, kolumnista in avtorja knjižne uspešnice, pregledala skupno 9-članska žirija izkušenih kreativnih, umetniških in strateških direktorjev slovenskih in mednarodnih agencij. Primarni žiriji se bo pri pregledu oglaševalske letine pridružilo kar 12 strokovnjakov s področja upravljanja blagovnih znamk, spletnih in mobilnih komunikacij in oblikovanja ter ugledni predstavniki stroke iz regije.
»Crème de la crème« bo razglašen na večerni prireditvi s podelitvijo nagrad, kjer se bo stroka poklonila tudi direktorju Europlakata Marku Kolblu, ki mu letos pritiče prestižni naziv oglaševalske osebnosti in oglaševalcu leta, ki bo razglašen ravno na zaključni prireditvi.
MILENIJSKA KREATIVNOST.
29 parov mladih kreativcev se bo letos za laskavi naziv potegovalo na tekmovanju, ki bo potekalo 26. in 27. avgusta 2020 v prostorih Triglav Lab na Dunajski cesti 20 v Ljubljani pod budnim očesom petčlanske žirije z Aljošo Bagola na čelu.
Pot v Cannes je prestavljena na leto 2021, ko bosta svojo nagrado, kotizaciji za jubilejni 30. SOF, lahko koristila tudi drugo in tretje uvrščeni par.
ZANIMIVE VSEBINE.
Na festivalskem odru bo med drugimi moč videti Marka Adamsa, višjega podpredsednika in vodjo inovacij pri VICE Media in Zmaga Sagadina, najuspešnejšega slovenskega in priznanega evropskega košarkarskega trenerja, posebna pozornost pa bo med drugim namenjena Ičigaju slovenskih stoletnikov, podjetjem, ki zaznamujejo uspešno poslovno pot že več kot častitljivih 100 let.