Digitalna kampanja SkREČKA

Šifra: V3008S25Agencija: bold.groupNaročnik komunikacij: Loterija Slovenije
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Lahko znamka kot je Loterija Slovenije prepričljivo nagovori zmuzljivo generacijo Z? Absolutno, če so premišljeni vsi elementi! Nova srečka SkREČKA je mlade namesto skozi klasične oglase osvojila skozi tisto, kar jih zanima – svež glasbeni spot priljubljenega raperja, pretočne platforme in predvsem TikTok, na katerem se je povezalo desetine vplivnežev.

  • Ime znamke ali podznamke: SkREČKA
  • Naročnik komunikacij: Loterija Slovenije
  • Izdelek / storitev: Loterijska srečka - SkREČKA
  • Agencija: bold.group
  • Medijska agencija: Media Publikum in Madwise
  • Digitalna agencija: bold.group
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: 916 HUB
  • Produkcijska hiša: 3230 Produkcija
  • Spletni naslov: https://srecke.loterija.si/srecka/skrecka/
  • Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić in Sara Mekinc
  • Umetniški direktor/ica: Anja Korenč
  • Tekstopisec/ka: Sara Mekinc
  • Oblikovalec/ka: Tim Waschl Luznar
  • Vodja projekta: Ines Polajžer
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Živa Kolar, Helena Škof Mihovilovič in Tina Peterka
  • Režiser/ka: Žiga Kukovič
  • Glasba: Leopold I. (Michael Leopold), Vid Turica