Kampanja: LUV Fest
Šifra: V3005S25Agencija: PR DIGMA, Rubikon GRALNaročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE
Kreativna ideja
Za oglaševalsko kampanjo LUV fest smo se odločili za kreativno idejo, ki izhaja iz samega bistva festivala – ljubezni do umetnosti, kulture in mestnega utripa. LUV fest poteka med 8. februarjem, ko obeležujemo dan spomina na največjega slovenskega pesnika Franceta Prešerna, in 12. marcem, ko se ženijo ptički.
- Ime znamke ali podznamke: Visit Ljubljana
- Naročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
- Izdelek / storitev: Storitev
- Agencija: PR DIGMA, Rubikon GRAL
- Medijska agencija: Rubikon GRAL d.o.o.
- Digitalna agencija: Rubikon GRAL d.o.o.
- Spletni naslov: https://www.visitljubljana.com/sl/obiskovalci/znamenitosti-in-aktivnosti/izpostavljeno/luv-fest/
- Kreativni direktor/ica: PR DIGMA
- Digitalni strateg/inja: RUBIKON GRAL, Aljaž Podlogar
- Digitalni producent/ka: RUBIKON GRAL, Aljaž Podlogar
- Urednik spletnih vsebin: Matevž Peršin
- Vodja projekta: Neža Semič, Anja Čala
- Direktor/ica projekta: mag. Petra Stušek
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Neža Semič, Anja Čala, Nina Roškar, Matevž Peršin, Sabina Smolnikar
- Medijski strateg/inja: Anja Čala
- Oglaševalski specialist/ka: Anja Čala
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Branka Gradišar