Kampanja: LUV Fest

Šifra: V3005S25Agencija: PR DIGMA, Rubikon GRALNaročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
Skupina: V3 DIGITALNE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Za oglaševalsko kampanjo LUV fest smo se odločili za kreativno idejo, ki izhaja iz samega bistva festivala – ljubezni do umetnosti, kulture in mestnega utripa. LUV fest poteka med 8. februarjem, ko obeležujemo dan spomina na največjega slovenskega pesnika Franceta Prešerna, in 12. marcem, ko se ženijo ptički.

  • Ime znamke ali podznamke: Visit Ljubljana
  • Naročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
  • Izdelek / storitev: Storitev
  • Agencija: PR DIGMA, Rubikon GRAL
  • Medijska agencija: Rubikon GRAL d.o.o.
  • Digitalna agencija: Rubikon GRAL d.o.o.
  • Spletni naslov: https://www.visitljubljana.com/sl/obiskovalci/znamenitosti-in-aktivnosti/izpostavljeno/luv-fest/
  • Kreativni direktor/ica: PR DIGMA
  • Digitalni strateg/inja: RUBIKON GRAL, Aljaž Podlogar
  • Digitalni producent/ka: RUBIKON GRAL, Aljaž Podlogar
  • Urednik spletnih vsebin: Matevž Peršin
  • Vodja projekta: Neža Semič, Anja Čala
  • Direktor/ica projekta: mag. Petra Stušek
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Neža Semič, Anja Čala, Nina Roškar, Matevž Peršin, Sabina Smolnikar
  • Medijski strateg/inja: Anja Čala
  • Oglaševalski specialist/ka: Anja Čala
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Branka Gradišar