PRETIPAJ ŠE SVOJE
Šifra: V2.3012S25Agencija: AV STUDIONaročnik komunikacij: SPAR SLOVENIJA d.o.o., Europa Donna
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA
Kreativna ideja
Ženske smo že pri vhodu v trgovine opozorili, naj bodo pozorne na vsebino svojih košaric, nato pa so jih na oddelku s sadjem in zelenjavo spomnili, naj poleg sadežev pretipajo še svoje dojke. Kampanjo so na družbenih omrežjih podprle številne vplivnice, sicer pa so nanjo opozarjali še plakati, televizijski in drugi oglasi ter posnetek, ki samopregled demonstrira na sadju.
- Ime znamke ali podznamke: Spar
- Naročnik komunikacij: SPAR SLOVENIJA d.o.o., Europa Donna
- Izdelek / storitev: ozaveščanje o raku dojk, preventiva
- Agencija: AV STUDIO
- Spletni naslov: https://europadonna.si/
- Kreativni direktor/ica: Gal Erbežnik, Sara Mlinar
- Umetniški direktor/ica: Gašper Štern
- Oblikovalec/ka: Hana Rošer
- Vodja projekta: Barbara Pirh
- Direktor/ica projekta: Dunja Bibianko Marovt
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Lidija Rakuša, Nataša Purgaj, Tanja Španić, Polona Marinček