Umetnost nizkih cen
Šifra: V2.3009S25Agencija: Yin + Young Naročnik komunikacij: Lidl Slovenija
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA
Kreativna ideja
Vsi so že slišali za kontroverzno banano, ki se je prodala kitajskemu kriptobilijonarju za 6,2 milijonov $. V Lidlu smo se odločili, da se odzovemo na viralno senzacijo z ad-hoc kampanjo. V rekordnem času smo preko različnih kanalov nagovorili potrošnike in jim pokazali, da v Lidlu ni prav nobena umetnosti dobiti sveže, kakovostne in cenovno ugodne banane, ampak da se jim je prava umetnost upreti.
- Ime znamke ali podznamke: Lidl Slovenija
- Naročnik komunikacij: Lidl Slovenija
- Izdelek / storitev: V Lidlu Slovenija smo se odločili, da se odzovemo na viralno senzacijo, z ad-hoc kampanjo, ki je poudarila svežino, kakovost in cenovno dostopnost Lidlove ponudbe sadja.
- Agencija: Yin + Young
- Medijska agencija: OMD
- Digitalna agencija: Bid Bid, DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Fabulatorij
- Spletni naslov: https://podjetje.lidl.si/lidlcorporate_SI/pressreleases/2024/visoka-umetnost-ali-sveze-banane-po-ugodni-ceni
- Kreativni direktor/ica: Domen Husu
- Umetniški direktor/ica: Luka Ritonja
- Strateg/inja: Marin Bulog
- Tekstopisec/ka: Domen Husu, Marin Bulog, Tanja Knez
- Oblikovalec/ka: Luka Ritonja, Špela Medak
- Direktor/ica projekta: Marin Bulog
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Anita Srac, Tanja Knez, Lea Grilc, Katja Galjot, Robert Gornik, Miha Horvat, Katja Petač, Andraž Kebe, Veronika Šavrič, Miha Čeperlin, Manca Skrbinšek, Tea Inkret, Metka Šilar Šturm, Eva Pečovnik, Rebecca Winkler Milovanović
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Metka Šilar Šturm, Eva Pečovnik, Rebecca Winkler Milovanović
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jure Ljubeljšek