Je res?

Šifra: V2.3002S25Agencija: PristopNaročnik komunikacij: Telekom Slovenije
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.3 DOŽIVETJA

glasnost:

Kreativna ideja

Tako kot iluzije zmedejo naše oči, lahko lažne informacije zmedejo naš um, zato je Telekom Slovenije v sodelovanju s Hišo iluzij razvil projekt, ki na inovativen in poučen način ozavešča o teh nevarnostih. Interaktivna razstava v Hiši iluzij obiskovalcem skozi praktične primere razkriva, kako hitro lahko lastne zaznave zavedejo človeka.

  • Ime znamke ali podznamke: Telekom Slovenije
  • Naročnik komunikacij: Telekom Slovenije
  • Izdelek / storitev: Telekomunikacije
  • Agencija: Pristop
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Hiša Iluzij
  • Produkcijska hiša: Sloboda
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
  • Umetniški direktor/ica: Martin Rozman
  • Tekstopisec/ka: Rok Artiček
  • Oblikovalec/ka: Matic Petrovski
  • Digitalni strateg/inja: Ljudmila Šprajc
  • Urednik spletnih vsebin: Fedja Golež, Kaja Flisar
  • Vodja projekta: Neža Šimenc
  • Direktor/ica projekta: Eva Šterk
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Mateja Grabar Premelč, Petra Pust
  • Medijski strateg/inja: Telekom Slovenije (Mateja Grabar Premelč, Vesna Čajić)
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Emil Barbarić
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Rino Barbir
  • Direktor/ica fotografije: Damjan Radovanović
  • Animator: Urška Kos
  • Glasba: Uživajmo Pametno
  • Avtor/ica glasbe: Grace Mesa, Jernej Kržič, Jure Tovrljan (tekst)
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Tjaša Hribar, Jakob Ješelnik, Jana Troha, Nino Erjavec, Marko Javeršek, Renderspace, Brainylab