Lajf je Njami

Šifra: V2.2009S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Pivka
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Kako aktivirati mlade? Z njami avanturo! V iskanju najbolj njami hot doga na svetu smo Bitu in Anžetu Severju dali misijo, njuna pot pa je postala slastna osnova za nagradno igro. Sledil je val sodelovanja, ogledov in pospešena prodaja. Dokazali smo, da spontane izkušnje ne potrebujejo bednega scenarija – in da je Njami več kot prigrizek, je način življenja.

  • Ime znamke ali podznamke: Njami
  • Naročnik komunikacij: Pivka
  • Izdelek / storitev: živilska industrija
  • Agencija: Yootree
  • Kreativni direktor/ica: Žan Rus Fink
  • Umetniški direktor/ica: Ivor Bogunić
  • Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
  • Oblikovalec/ka: Ivor Bogunić
  • Vodja projekta: Nadja Rojic
  • Direktor/ica projekta: Andreja Veršič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc