Petarde? Ne, hvala! - Ali slišiš njihov strah?

Šifra: V2.1008S25Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: TAM-TAM
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.1 NEPOSREDNE KOMUNIKACIJE

glasnost:

Kreativna ideja

Z lažnimi profili na TT in IG @kupipetarde, ki sta se v razkritju kampanje spremenila v @petardenehvala smo nagovorili mlade tam, kjer so najbolj aktivni. Izbrani najstniki, ki so poskušali kupiti petarde, so po pošti ali v živo prejeli škatlo 'ponarejenih petard', ki je ob odprtju razkrila plišasto žival in zvok strahu, ki ga žival doživlja ob zvoku petard.

  • Ime znamke ali podznamke: Petarde? Ne, hvala!
  • Naročnik komunikacij: TAM-TAM
  • Izdelek / storitev: Družbeno odgovoren projekt
  • Agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Lidl Slovenija, NLB, A1 Slovenija, Petrol, Zavarovalnica Triglav
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/petardenehvala
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Strateg/inja: Milena Jakovljević
  • Tekstopisec/ka: Urša Linec
  • Oblikovalec/ka: Tadej Abram
  • Digitalni strateg/inja: Milena Jakovljević
  • Digitalni producent/ka: Milena Jakovljević
  • Urednik spletnih vsebin: Žiga Kuhel, Urša Linec, Lučka Fabijan, Milena Jakovljević
  • Strokovnjak/inja za vsebine: Milena Jakovljević
  • Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Simona Korošec
  • Vodja projekta: Lea Škufca
  • Direktor/ica projekta: Simona Korošec
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Damjan Koren, Nina Falež
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Nina Falež
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram
  • Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
  • Scenarist/ka: Milena Jakovljević
  • Animator: Tadej Abram
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bine Zarabec, Maša Stanič, Gašper Simonič, Andrej Srebrnjak, Svit Šturbej, Katarina Benček, Alen Podlesnik, Jurij Zrnec