EKO - Kmetijstvo Slovenija

Šifra: V1010S25Agencija: Rubikon GRALNaročnik komunikacij: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Namesto sanjarjenja o popolnih kmetijah smo prikazali realno življenje z ekološko hrano – vsakdanje, domače, slovensko. Kampanja z geslom Ekološko + lokalno = idealno je poudarila, da je ekološka hrana pri nas dosegljiva vsak dan. Brez idealiziranja – le s poudarkom na kakovosti, pristnosti in lokalni povezanosti.

  • Ime znamke ali podznamke: EKO - Kmetijstvo Slovenija, Naša super hrana
  • Naročnik komunikacij: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
  • Izdelek / storitev: Eko znak
  • Agencija: Rubikon GRAL
  • Produkcijska hiša: Rubikon GRAL d.o.o.
  • Spletni naslov: nasasuperhrana.si
  • Kreativni direktor/ica: Denis Pucelj
  • Strateg/inja: Aljaž Podlogar
  • Tekstopisec/ka: Simona Vidmar, Denis Pucelj
  • Oblikovalec/ka: Kiti Kelvišar
  • Digitalni strateg/inja: Tara Urbančič
  • Digitalni producent/ka: Kiti Kelvišar
  • Urednik spletnih vsebin: Simona Vidmar
  • Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Zoran Franc
  • Vodja projekta: Zoran Franc
  • Direktor/ica projekta: Aljaž Podlogar
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Adrijana Bezeljak, Jožica Župec
  • Fotograf/inja: Anže Godec, Andraž Blaznik
  • Režiser/ka: Maja Šest
  • Direktor/ica fotografije: Rok Mlinar
  • Animator: Filip Jereb, Nina Kuhar
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Zoran Franc