EKO - Kmetijstvo Slovenija
Šifra: V1010S25Agencija: Rubikon GRALNaročnik komunikacij: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE
Kreativna ideja
Namesto sanjarjenja o popolnih kmetijah smo prikazali realno življenje z ekološko hrano – vsakdanje, domače, slovensko. Kampanja z geslom Ekološko + lokalno = idealno je poudarila, da je ekološka hrana pri nas dosegljiva vsak dan. Brez idealiziranja – le s poudarkom na kakovosti, pristnosti in lokalni povezanosti.
- Ime znamke ali podznamke: EKO - Kmetijstvo Slovenija, Naša super hrana
- Naročnik komunikacij: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
- Izdelek / storitev: Eko znak
- Agencija: Rubikon GRAL
- Produkcijska hiša: Rubikon GRAL d.o.o.
- Spletni naslov: nasasuperhrana.si
- Kreativni direktor/ica: Denis Pucelj
- Strateg/inja: Aljaž Podlogar
- Tekstopisec/ka: Simona Vidmar, Denis Pucelj
- Oblikovalec/ka: Kiti Kelvišar
- Digitalni strateg/inja: Tara Urbančič
- Digitalni producent/ka: Kiti Kelvišar
- Urednik spletnih vsebin: Simona Vidmar
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Zoran Franc
- Vodja projekta: Zoran Franc
- Direktor/ica projekta: Aljaž Podlogar
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Adrijana Bezeljak, Jožica Župec
- Fotograf/inja: Anže Godec, Andraž Blaznik
- Režiser/ka: Maja Šest
- Direktor/ica fotografije: Rok Mlinar
- Animator: Filip Jereb, Nina Kuhar
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Zoran Franc