VSI PO SVOJE NORI NA POLI
Šifra: V1008S25Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE
Kreativna ideja
Kako se pravilno je legendarno Poli piščančjo klobaso, je že 50 let staro nesoglasje – in še danes deli fene po regiji. Bosanci jo režejo na debelo, Slovenci na tanko, eni klasično, drugi kot Poli suši ali Poli bolognese. Poli s kampanjo »Vsi po svoje nori na Poli« praznuje to raznolikost in povzdigne vsak način v pravi hit.
- Ime znamke ali podznamke: Poli
- Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
- Izdelek / storitev: Poli
- Agencija: Futura DDB
- Izvršni kreativni direktor/ica: Petra Krulc
- Kreativni direktor/ica: Petra Krulc, Tina Križaj
- Umetniški direktor/ica: Matt Penko
- Tekstopisec/ka: Tina Križaj, Petra Krulc, Katarina Ferk
- Vodja projekta: Peter Dobovičnik, Tjaša Penko
- Direktor/ica projekta: Barbara Stopinšek, Hrvoje Filipčić