VSI PO SVOJE NORI NA POLI

Šifra: V1008S25Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

Kako se pravilno je legendarno Poli piščančjo klobaso, je že 50 let staro nesoglasje – in še danes deli fene po regiji. Bosanci jo režejo na debelo, Slovenci na tanko, eni klasično, drugi kot Poli suši ali Poli bolognese. Poli s kampanjo »Vsi po svoje nori na Poli« praznuje to raznolikost in povzdigne vsak način v pravi hit.

  • Ime znamke ali podznamke: Poli
  • Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
  • Izdelek / storitev: Poli
  • Agencija: Futura DDB
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Petra Krulc
  • Kreativni direktor/ica: Petra Krulc, Tina Križaj
  • Umetniški direktor/ica: Matt Penko
  • Tekstopisec/ka: Tina Križaj, Petra Krulc, Katarina Ferk
  • Vodja projekta: Peter Dobovičnik, Tjaša Penko
  • Direktor/ica projekta: Barbara Stopinšek, Hrvoje Filipčić