Največja sreča je tista, ki nam jo prinesejo ljudje.

Šifra: V1006S25Agencija: SHIFTNaročnik komunikacij: Loterija Slovenije
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE

glasnost:

Kreativna ideja

V 2024 smo v prazničnem času predstavili veliko novost – Novoletni loto. Igra je prinesla povsem drugačne dobitke in način igranja. Posebna priložnost, ki se je odražala tudi v komunikaciji. Kljub visokim prodajnim ambicijam se je kampanja osredotočila na čustva in odnose. Tako kampanja poudarja, da so največji dobitek ljudje okoli nas, kar je prikazano skozi nepozabno avanturo dveh prijateljev.

  • Ime znamke ali podznamke: Novoletni loto
  • Naročnik komunikacij: Loterija Slovenije
  • Izdelek / storitev: Igra na srečo
  • Agencija: SHIFT
  • Medijska agencija: Media Publikum, Madwise, Iprom
  • Digitalna agencija: bold.group (TikTok)
  • Produkcijska hiša: Kinomotel, Art Rebel 9, 001
  • Spletni naslov: https://www.loterija.si/
  • Raziskovalna agencija: Aragon, Ipsos
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
  • Kreativni direktor/ica: Luka Bajs, Kaja Elsner
  • Umetniški direktor/ica: Matija Primc
  • Strateg/inja: Špela Žorž
  • Tekstopisec/ka: Luka Bajs, Kaja Elsner
  • Oblikovalec/ka: Matija Primc, Lucija Pale Povalej, Andraž Grulja
  • Vodja projekta: Lina Gorjup
  • Direktor/ica projekta: Amadea Šoln
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Helena Škof Mihovilovič in Živa Kolar
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Gregor Vesel
  • Direktor/ica fotografije: Sven Pepeonik
  • Glasba: MRFY - Tobogan
  • Avtor/ica glasbe: Strasberger, Zupančič, Klobučar, Merlin, Firšt, Pak
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Žiga Drofenik (Džuboks), Niko Goršič, Iztok Valič