Največja sreča je tista, ki nam jo prinesejo ljudje.
Šifra: V1006S25Agencija: SHIFTNaročnik komunikacij: Loterija Slovenije
Skupina: V1 INTEGRIRANE KAMPANJE
Kreativna ideja
V 2024 smo v prazničnem času predstavili veliko novost – Novoletni loto. Igra je prinesla povsem drugačne dobitke in način igranja. Posebna priložnost, ki se je odražala tudi v komunikaciji. Kljub visokim prodajnim ambicijam se je kampanja osredotočila na čustva in odnose. Tako kampanja poudarja, da so največji dobitek ljudje okoli nas, kar je prikazano skozi nepozabno avanturo dveh prijateljev.
- Ime znamke ali podznamke: Novoletni loto
- Naročnik komunikacij: Loterija Slovenije
- Izdelek / storitev: Igra na srečo
- Agencija: SHIFT
- Medijska agencija: Media Publikum, Madwise, Iprom
- Digitalna agencija: bold.group (TikTok)
- Produkcijska hiša: Kinomotel, Art Rebel 9, 001
- Spletni naslov: https://www.loterija.si/
- Raziskovalna agencija: Aragon, Ipsos
- Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
- Kreativni direktor/ica: Luka Bajs, Kaja Elsner
- Umetniški direktor/ica: Matija Primc
- Strateg/inja: Špela Žorž
- Tekstopisec/ka: Luka Bajs, Kaja Elsner
- Oblikovalec/ka: Matija Primc, Lucija Pale Povalej, Andraž Grulja
- Vodja projekta: Lina Gorjup
- Direktor/ica projekta: Amadea Šoln
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Helena Škof Mihovilovič in Živa Kolar
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Gregor Vesel
- Direktor/ica fotografije: Sven Pepeonik
- Glasba: MRFY - Tobogan
- Avtor/ica glasbe: Strasberger, Zupančič, Klobučar, Merlin, Firšt, Pak
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Žiga Drofenik (Džuboks), Niko Goršič, Iztok Valič