Planica – superge, ki jim ni para
Šifra: P3.2012S25Agencija: InternavtiNaročnik komunikacij: Ljubljanske mlekarne
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST
Kreativna ideja
Legendarni družinski sladoled Planica je leta 2024 praznoval 50 let. Zato smo za njeno okroglo obletnico pripravili pravo poslastico. Povezali smo se še z eno retro legendo regije, obutvijo Startas, ki povezuje stare in mlade generacije. Tako kot Planica. Nastale so prve superge na svetu, ki ne pridejo v paru, ampak v treh okusih. Tako kot Planica.
- Ime znamke ali podznamke: Planica
- Naročnik komunikacij: Ljubljanske mlekarne
- Izdelek / storitev: Planica
- Agencija: Internavti
- Produkcijska hiša: FLO Studio
- Kreativni direktor/ica: Blaž Kocjančič
- Tekstopisec/ka: Blaž Kocjančič
- Oblikovalec/ka: Boris Kralj
- Vodja projekta: Urška Grabeljšek
- Direktor/ica projekta: Urša Pučko
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Matevž Zver, Sanja Milovič, Špela Kozolc
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Maja Kalan, Tea Stamač
- Režiser/ka: Aljaž Habot
- Direktor/ica fotografije: Aljaž Habot
- Glasba: spletna knjižnica