Planica – superge, ki jim ni para

Šifra: P3.2012S25Agencija: InternavtiNaročnik komunikacij: Ljubljanske mlekarne
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST

glasnost:

Kreativna ideja

Legendarni družinski sladoled Planica je leta 2024 praznoval 50 let. Zato smo za njeno okroglo obletnico pripravili pravo poslastico. Povezali smo se še z eno retro legendo regije, obutvijo Startas, ki povezuje stare in mlade generacije. Tako kot Planica. Nastale so prve superge na svetu, ki ne pridejo v paru, ampak v treh okusih. Tako kot Planica.

  • Ime znamke ali podznamke: Planica
  • Naročnik komunikacij: Ljubljanske mlekarne
  • Izdelek / storitev: Planica
  • Agencija: Internavti
  • Produkcijska hiša: FLO Studio
  • Kreativni direktor/ica: Blaž Kocjančič
  • Tekstopisec/ka: Blaž Kocjančič
  • Oblikovalec/ka: Boris Kralj
  • Vodja projekta: Urška Grabeljšek
  • Direktor/ica projekta: Urša Pučko
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Matevž Zver, Sanja Milovič, Špela Kozolc
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Maja Kalan, Tea Stamač
  • Režiser/ka: Aljaž Habot
  • Direktor/ica fotografije: Aljaž Habot
  • Glasba: spletna knjižnica