Dejmo se videt

Šifra: P3.2005S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST

glasnost:

Kreativna ideja

Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3. lastnik e-skiroja je že imel nezgodo, največ se jih zgodi zvečer in ponoči. Če mladi izbirajo med slogom in vidnostjo, izberejo slog. Zato smo mladim oblikovalcem dali v roke škarje in platno, da so z uporabo inovativnih materialov razvili modno kolekcijo vidnih oblačil in dodatkov, ki združujejo slog in varnost, ter jo predstavili na LJFW

  • Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
  • Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
  • Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
  • Agencija: Yootree
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: NTF, pod mentorstvom Nataše Peršuh, Sare Valenci in Nastje Grmek Sagadin
  • Produkcijska hiša: Andro Kajzer
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
  • Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
  • Vodja projekta: Veronika Morson
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
  • Fotograf/inja: Marijo Županov
  • Avtor/ica glasbe: Dacho