Dejmo se videt
Šifra: P3.2005S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST
Kreativna ideja
Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3. lastnik e-skiroja je že imel nezgodo, največ se jih zgodi zvečer in ponoči. Če mladi izbirajo med slogom in vidnostjo, izberejo slog. Zato smo mladim oblikovalcem dali v roke škarje in platno, da so z uporabo inovativnih materialov razvili modno kolekcijo vidnih oblačil in dodatkov, ki združujejo slog in varnost, ter jo predstavili na LJFW
- Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
- Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
- Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
- Agencija: Yootree
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: NTF, pod mentorstvom Nataše Peršuh, Sare Valenci in Nastje Grmek Sagadin
- Produkcijska hiša: Andro Kajzer
- Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
- Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Vodja projekta: Veronika Morson
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
- Fotograf/inja: Marijo Županov
- Avtor/ica glasbe: Dacho