Ali tveganje živi na vašem naslovu?

Šifra: P3.2004S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST

glasnost:

Kreativna ideja

Po uničujočih predlanskih poplavah v Sloveniji se je izkazalo, da približno 1/3 slovenskih domov ni zavarovanih, še več pa neustrezno. Na podlagi uradnih podatkovnih zbirk in lastnih podatkov o škodnih primerih smo razvili unikatno rešitev. Uporabniki lahko v aplikaciji i.triglav preverijo izpostavljenost svojega doma naravnim nesrečam (potres/poplava/toča/udar strele) in prilagodijo zavarovanje.

  • Ime znamke ali podznamke: Zavarovalnica Triglav
  • Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
  • Izdelek / storitev: Zavarovanje za dom
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Spletni naslov: https://www.triglav.si/ocena-tveganja
  • Raziskovalna agencija: Ipsos d.o.o.
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
  • Strateg/inja: Aida Gadžo
  • Tekstopisec/ka: Eva Stopar
  • Oblikovalec/ka: Tim Rebol, Ewa Bogataj
  • Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
  • Vodja projekta: Juš Šoltes
  • Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh
  • Medijski strateg/inja: Sašo Pinosa, Katarina Keršič