Ali tveganje živi na vašem naslovu?
Šifra: P3.2004S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.2 PRODUKTNA ALI STORITVENA INOVATIVNOST
Kreativna ideja
Po uničujočih predlanskih poplavah v Sloveniji se je izkazalo, da približno 1/3 slovenskih domov ni zavarovanih, še več pa neustrezno. Na podlagi uradnih podatkovnih zbirk in lastnih podatkov o škodnih primerih smo razvili unikatno rešitev. Uporabniki lahko v aplikaciji i.triglav preverijo izpostavljenost svojega doma naravnim nesrečam (potres/poplava/toča/udar strele) in prilagodijo zavarovanje.
- Ime znamke ali podznamke: Zavarovalnica Triglav
- Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav
- Izdelek / storitev: Zavarovanje za dom
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Media Publikum
- Spletni naslov: https://www.triglav.si/ocena-tveganja
- Raziskovalna agencija: Ipsos d.o.o.
- Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
- Strateg/inja: Aida Gadžo
- Tekstopisec/ka: Eva Stopar
- Oblikovalec/ka: Tim Rebol, Ewa Bogataj
- Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
- Vodja projekta: Juš Šoltes
- Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Tjaša Kolenc Filipčič, Vojka Novak, Jaka Jauh
- Medijski strateg/inja: Sašo Pinosa, Katarina Keršič