Tako dobra, da lahko napove prihodnost

Šifra: P3.1007S25Agencija: Agencija 101 Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.1 INOVATIVNOST V KOMUNIKACIJI

glasnost:

Kreativna ideja

Živimo v negotovih časih, zato ne preseneča trenutna priljubljenost vedeževanja. Barcaffé, vodilna znamka turške kave v Sloveniji, se je zato odločila obuditi šloganje. Starodavno tradicijo smo povezali s sodobno tehnologijo in ustvarili AI orodje za šloganje. Predstavili smo ga skozi širok splet digitalnih in social kanalov, in AI šloganje je kmalu postalo zelo priljubljen del pitja turške kave.

  • Ime znamke ali podznamke: Barcaffè
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
  • Izdelek / storitev: Barcaffè kava
  • Agencija: Agencija 101
  • Medijska agencija: Pro Media Group
  • Produkcijska hiša: AD+VENTURA
  • Spletni naslov: https://slogaj.barcaffe.si/,https://gataj.barcaffe.hr/
  • Kreativni direktor/ica: Eva Gjörek, Matjaž Germ
  • Umetniški direktor/ica: Miha Grobler
  • Strateg/inja: Špela Vuga
  • Tekstopisec/ka: Urška Čuk
  • Oblikovalec/ka: Ivana Katarina Milinković
  • Digitalni strateg/inja: Hana Godina
  • Digitalni producent/ka: Kristina Zidar
  • Urednik spletnih vsebin: Liza Letnik
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Edin Nasufović
  • Razvijalec/ka: Jan Zidar in Kreatorij
  • Vodja projekta: Tjaša Kožar Sladič, Tina Pichler
  • Direktor/ica projekta: Klavdija Trček
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Milinković, Marko Cerovšek, Lea Kopina
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Digital content strategiest - Hana Klemen Godina,