Stiske iz omaric

Šifra: P3.1006S25Agencija: SHIFTNaročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
Skupina: P3 INOVATIVNE REŠITVE, P3.1 INOVATIVNOST V KOMUNIKACIJI

glasnost:

Kreativna ideja

Vsak 4. mladostnik v Sloveniji se sooča z duševnimi stiskami. Odrasli se pogosto ne zavedajo, kaj doživljajo. Da bi jim odprli oči, smo ustvarili projekt Stiske iz omaric. Šolske omarice so kot mladostniki: na prvi pogled delujejo povsem v redu, ko se ti odprejo, pa odkriješ stisko, ki se skriva v njih. Zato smo na Trg Republike postavili 90 omaric z 90 resničnimi zgodbami slovenskih otrok.

  • Ime znamke ali podznamke: UNICEF Slovenija
  • Naročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
  • Izdelek / storitev: Fundacija
  • Agencija: SHIFT
  • Produkcijska hiša: Zavod Diskont
  • Spletni naslov: https://unicef.si/kakosepocutis/stiske-iz-omaric/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
  • Kreativni direktor/ica: Luka Bajs
  • Umetniški direktor/ica: Andraž Grulja
  • Strateg/inja: Špela Žorž
  • Tekstopisec/ka: Sara Grmek
  • Oblikovalec/ka: Nejc Vernik
  • Digitalni strateg/inja: Teja Rajšp
  • Urednik spletnih vsebin: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)
  • Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Angela Ignovska, Tjaša Jazbinšek (UNICEF Slovenija)
  • Vodja projekta: Teja Rajšp, Manca Maša Sladič
  • Direktor/ica projekta: Teja Rajšp
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč
  • Oglaševalski specialist/ka: Dimitar Manov
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Tjaša Jazbinšek
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Nejc Vernik
  • Fotograf/inja: Lenart Megušar, Rok Berglez
  • Ilustrator/ka: Evgen Čopi Gorišek
  • Režiser/ka: Matic Zavodnik
  • Direktor/ica fotografije: Matic Zavodnik