Tako dobra, da lahko napove prihodnost
Šifra: P2011S25Agencija: Agencija 101 Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST
Kreativna ideja
Živimo v negotovih časih, zato ne preseneča trenutna priljubljenost vedeževanja. Barcaffé, vodilna znamka turške kave v Sloveniji, se je zato odločila obuditi šloganje. Starodavno tradicijo smo povezali s sodobno tehnologijo in ustvarili AI orodje za šloganje. Predstavili smo ga skozi širok splet digitalnih in social kanalov, in AI šloganje je kmalu postalo zelo priljubljen del pitja turške kave.
- Ime znamke ali podznamke: Barcaffè
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
- Izdelek / storitev: Barcaffè kava
- Agencija: Agencija 101
- Medijska agencija: Pro Media Group
- Produkcijska hiša: AD+VENTURA
- Spletni naslov: https://slogaj.barcaffe.si/, https://gataj.barcaffe.hr/
- Kreativni direktor/ica: Eva Gjörek, Matjaž Germ
- Umetniški direktor/ica: Miha Grobler
- Strateg/inja: Špela Vuga
- Tekstopisec/ka: Urška Čuk
- Oblikovalec/ka: Ivana Katarina Milinković: Matic Strgar
- Digitalni strateg/inja: Uroš Svenšek
- Digitalni producent/ka: Kristina Zidar
- Urednik spletnih vsebin: Liza Letnik
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Edin Nasufović
- Razvijalec/ka: Jan Zidar in Kreatorij
- Vodja projekta: Tjaša Kožar Sladič, Tina Pichler
- Direktor/ica projekta: Klavdija Trček
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Milinković, Marko Cerovšek, Lea Kopina
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Digital content strategiest - Hana Klemen Godina,