NLB digital - lansiranje ali prenova znamk

Šifra: P2006S25Agencija: Saatchi&Saatchi LjubljanaNaročnik komunikacij: NLB
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST

glasnost:

Kreativna ideja

NLB se je soočala z izzivi na digitalnih storitvah, kar se je odražalo tudi v percepciji potrošnikov (3.mesto). Z združitvijo digitalnih rešitev pod eno streho, enostavno uporabniško izkušnjo in enotno pozicijsko obljubo »Povsod, kjer ste vi«, smo potrošnike prepričali, da lahko imajo več časa za stvari, ki jih imajo radi. Učinkovitost kampanje potrjuje 1. mesto med mobilnimi in spletnimi bankami.

  • Ime znamke ali podznamke: NLB digital
  • Naročnik komunikacij: NLB
  • Izdelek / storitev: NLB digital
  • Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Produkcijska hiša: Super16
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
  • Kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
  • Umetniški direktor/ica: Špela Drašlar
  • Strateg/inja: Maja Michieli
  • Tekstopisec/ka: Daša Ščuka in Toni Tomašek
  • Oblikovalec/ka: Sanja Biščan
  • Digitalni producent/ka: Matjaž Škufca
  • Vodja projekta: Polona Polak
  • Direktor/ica projekta: Špela Petač
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Simona Mladenović, Anderja Grebenjak, Katja Butala, Manja Gradišek in Andrej Krajner
  • Režiser/ka: David Belina
  • Glasba: Niall Horan – Nice To Meet Ya