Geste vključenosti I Finančno opismenjevanje
Šifra: P2002S25Agencija: POVEMNaročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST
Kreativna ideja
Mastercard je z Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije lansiral kampanjo Prispevaj kretnjo za bogatenja slovenskega znakovnega jezika s poudarkom na finančnem opismenjevanju in razvil prvi slovenski znakovni slovar finančnih izrazov. Ta krepi besedišče in finančno znanje gluhih, gradi finančno vključenost ter sledi strateškemu cilju blagovne znamke Mastercard po širitvi finančne inkluzije.
- Ime znamke ali podznamke: Mastercard
- Naročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
- Izdelek / storitev: Mastercard
- Agencija: POVEM
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: Media publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
- Produkcijska hiša: Deadline umetniške storitve
- Spletni naslov: prispevajkretnjo.si
- Raziskovalna agencija: Mediana
- Kreativni direktor/ica: Matej Kodrič
- Umetniški direktor/ica: Lara Zupančič
- Strateg/inja: Vanja Kmet Žižmond, Romana Miklavž, Dunja Budair Prelog
- Tekstopisec/ka: Matej Kodrič, Iva Meršnik
- Oblikovalec/ka: Lara Zupančič, Aleš Salokar
- Digitalni strateg/inja: Iva Meršnik
- Urednik spletnih vsebin: Iva Meršnik, Karin Komar
- Strokovnjak/inja za vsebine: Iva Meršnik, Tina Vesiak Bevc
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Iva Meršnik
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: CNJ
- Razvijalec/ka: CNJ
- Vodja projekta: Romana Miklavž
- Direktor/ica projekta: Romana Miklavž
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Petejan
- Medijski strateg/inja: Denisa Huber, Boštjan Radin, Leon Heberle
- Oglaševalski specialist/ka: Denisa Huber
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Romana Miklavž, Iva Meršnik, Tina Vesiak Bevc
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Aleš Salokar
- Fotograf/inja: Tomaž Kos, Primož Bregar
- Režiser/ka: Primož Bregar, Rok Lukšič
- Direktor/ica fotografije: /
- Scenarist/ka: Matej Kodrič
- Glasba: Mastercard
- Avtor/ica glasbe: Mastercard
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: /
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije (Matjaž Juhart, Karin Brumen, Nikolaj Vogel in drugi člani ZDGNS), Maja Šavc, XO studio (Alen Damjanovič), Peakprint, Fini oglasi