Novi Citroën C3: S polovično investicijo do trikrat višje prodaje
Šifra: P2001S25Agencija: FormitasNaročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST
Kreativna ideja
Kako z nizkim proračunom nagovoriti potencialne kupce? Odgovor se skriva v lansirni kampanji novega Citroëna C3, paradnega konja blagovne znamke. Kampanjo smo strateško usmerili na dve ciljni skupini, z največjo verjetnostjo nakupa ter zasnovali kreativne rešitve, prilagojene življenjskemu slogu. Izbrali smo oglaševalske kanale, ki dosegajo ciljne skupine, in tako optimizirali učinek kampanje.
- Ime znamke ali podznamke: Citroën
- Naročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
- Izdelek / storitev: Avtomobilizem
- Agencija: Formitas
- Medijska agencija: Pristop Media
- Spletni naslov: https://www.citroen.si/modeli/novi-c3.html
- Strateg/inja: Mitja Tuškej
- Tekstopisec/ka: Jakob Kužnik
- Oblikovalec/ka: Blaž Ritmanič, Ana Krančan
- Vodja projekta: Ina Baznik
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Dejan Debernardi, Polona Gruden
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Simon Simončič, Tjaša Miklič