Novi Citroën C3: S polovično investicijo do trikrat višje prodaje

Šifra: P2001S25Agencija: FormitasNaročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST

glasnost:

Kreativna ideja

Kako z nizkim proračunom nagovoriti potencialne kupce? Odgovor se skriva v lansirni kampanji novega Citroëna C3, paradnega konja blagovne znamke. Kampanjo smo strateško usmerili na dve ciljni skupini, z največjo verjetnostjo nakupa ter zasnovali kreativne rešitve, prilagojene življenjskemu slogu. Izbrali smo oglaševalske kanale, ki dosegajo ciljne skupine, in tako optimizirali učinek kampanje.

  • Ime znamke ali podznamke: Citroën
  • Naročnik komunikacij: C Automobil Import d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Avtomobilizem
  • Agencija: Formitas
  • Medijska agencija: Pristop Media
  • Spletni naslov: https://www.citroen.si/modeli/novi-c3.html
  • Strateg/inja: Mitja Tuškej
  • Tekstopisec/ka: Jakob Kužnik
  • Oblikovalec/ka: Blaž Ritmanič, Ana Krančan
  • Vodja projekta: Ina Baznik
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Dejan Debernardi, Polona Gruden
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Simon Simončič, Tjaša Miklič