Union Radler Isotonic 0.0

Šifra: P1.2008S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Union želi kolesarskim in ostalim športnim navdušencem predstaviti nov okus Radlerja, zato se poveže z Bahrain Victorious in novi okus zasnuje skupaj s svetovnim kolesarskim prvakom Matejem Mohoričem in nutricionisti njegove ekipe. Mohorič poleg nove okusne regeneracije v zgodbo prinese še en aspekt športa: navijanje! Ponavadi mi navijamo za Mateja, tokrat pa začne on navijati za nas.

  • Ime znamke ali podznamke: Union
  • Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
  • Izdelek / storitev: Union Radler Isotonic 0.0. pomaranča
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Digitalna agencija: Herman & partnerji
  • Produkcijska hiša: Kinomotel
  • Spletni naslov: https://www.union-experience.si
  • Raziskovalna agencija: /
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
  • Umetniški direktor/ica: Miha Kalan
  • Strateg/inja: Aida Gadžo
  • Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik, Monika Habjanič
  • Oblikovalec/ka: Miha Kalan
  • Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
  • Urednik spletnih vsebin: Lara Lukšič
  • Direktor/ica projekta: Katja Grosman, Arin Gašperin
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov
  • Fotograf/inja: Saša Hess
  • Režiser/ka: Miha Mlaker
  • Direktor/ica fotografije: Lazar Bogdanović
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Produkcija digitalnih materialov: Efé