Union Radler Isotonic 0.0
Šifra: P1.2008S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Union želi kolesarskim in ostalim športnim navdušencem predstaviti nov okus Radlerja, zato se poveže z Bahrain Victorious in novi okus zasnuje skupaj s svetovnim kolesarskim prvakom Matejem Mohoričem in nutricionisti njegove ekipe. Mohorič poleg nove okusne regeneracije v zgodbo prinese še en aspekt športa: navijanje! Ponavadi mi navijamo za Mateja, tokrat pa začne on navijati za nas.
- Ime znamke ali podznamke: Union
- Naročnik komunikacij: Pivovarna Laško Union
- Izdelek / storitev: Union Radler Isotonic 0.0. pomaranča
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: Herman & partnerji
- Produkcijska hiša: Kinomotel
- Spletni naslov: https://www.union-experience.si
- Raziskovalna agencija: /
- Izvršni kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Kreativni direktor/ica: Katja Petrin Dornik
- Umetniški direktor/ica: Miha Kalan
- Strateg/inja: Aida Gadžo
- Tekstopisec/ka: Katja Petrin Dornik, Monika Habjanič
- Oblikovalec/ka: Miha Kalan
- Digitalni strateg/inja: Mili Šprajc
- Urednik spletnih vsebin: Lara Lukšič
- Direktor/ica projekta: Katja Grosman, Arin Gašperin
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov
- Fotograf/inja: Saša Hess
- Režiser/ka: Miha Mlaker
- Direktor/ica fotografije: Lazar Bogdanović
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Produkcija digitalnih materialov: Efé