Prenova blagovne znamke Mladinski center Velenje
Šifra: P1.2005S25Agencija: /Naročnik komunikacij: Mladinski center Velenje
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Mladinski center Velenje z aktivnim vključevanjem mladih zanje ustvarja priložnosti, da razvijejo svoje potenciale. 25 let stara celostna podoba ni ustrezala novi komunikacijski strategiji in ustrezno izražala osebnosti ter arhitekture blagovne znamke. Ob prenovi smo razmišljali, kako mlade tudi skozi komunikacijo vključiti in ohraniti vključene. Dali smo jim glas, podobo, ki jo oblikujejo sami.
- Ime znamke ali podznamke: Mladinski center Velenje
- Naročnik komunikacij: Mladinski center Velenje
- Izdelek / storitev: Prenova blagovne znamke
- Agencija: /
- Digitalna agencija: Relidea
- Spletni naslov: www.mc-velenje.si
- Izvršni kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Kreativni direktor/ica: Jure Tovrljan
- Umetniški direktor/ica: Jure Tovrljan
- Strateg/inja: Žiga Jenko
- Tekstopisec/ka: Jure Tovrljan, Špela Verdev
- Oblikovalec/ka: Jure Tovrljan
- Digitalni strateg/inja: Špela Verdev
- Digitalni producent/ka: Mladinski center Velenje
- Urednik spletnih vsebin: Špela Verdev, Vojka Miklavžina
- Strokovnjak/inja za vsebine: Špela Verdev
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Špela Verdev
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Relidea d.o.o.
- Razvijalec/ka: Relidea d.o.o.
- Vodja projekta: Žiga Jenko, Špela Verdev
- Direktor/ica projekta: Janko Urbanc
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Žiga Jenko, Janko Urbanc, Špela Verdev, Vojka Miklavžina, Dejan Požegar, Matic Korošec
- Medijski strateg/inja: Špela Verdev
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Špela Verdev
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jure Sirše
- Fotograf/inja: Žiga Sivka
- Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Špela Verdev
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Dejan Požegar, Matic Korošec