Mercator Pika
Šifra: P1.2002S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Mercator
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Poznavajoč želje sodobnih kupcev je Mercator popolnoma prenovil svoj lojalnostni program Pika. Tako je svojim kupcem ponudil več instant-win nagrad in igrifikacijo uporabniške izkušnje na vseh točkah stika. Od sistema nagrajevanja, prenovljene aplikacije Moj M, kot tudi v celotni 360 kampanji, vključno z internetno resničnostno nakupovalno oddajo in družbenimi omrežji.
- Ime znamke ali podznamke: Mercator
- Naročnik komunikacij: Mercator
- Izdelek / storitev: Lojalnostni program
- Agencija: Herman & partnerji
- Medijska agencija: Studio Nexus
- Produkcijska hiša: Super 16, EFE
- Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc
- Kreativni direktor/ica: Nina Tanhofer
- Umetniški direktor/ica: Tim Rebol, Žiga Aljaž
- Strateg/inja: Aida Gadžo
- Tekstopisec/ka: Sašo Braz, Tjaša Podojstršek, Mirna Berberović
- Oblikovalec/ka: Špela Medak, Matic Kosem
- Digitalni strateg/inja: Nina Tanhofer
- Urednik spletnih vsebin: Diana Abdagić
- Strokovnjak/inja za vsebine: Anja Jager
- Vodja projekta: Tjaša Penko, Nina Huremović, Patricija Fržović
- Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Andreja Možina, Milena Gregorka, Kristina Gregorc in Urška Kovačič
- Fotograf/inja: Peter Giodani
- Režiser/ka: Jure Matjažič