Mercator Pika

Šifra: P1.2002S25Agencija: Herman & partnerjiNaročnik komunikacij: Mercator
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Poznavajoč želje sodobnih kupcev je Mercator popolnoma prenovil svoj lojalnostni program Pika. Tako je svojim kupcem ponudil več instant-win nagrad in igrifikacijo uporabniške izkušnje na vseh točkah stika. Od sistema nagrajevanja, prenovljene aplikacije Moj M, kot tudi v celotni 360 kampanji, vključno z internetno resničnostno nakupovalno oddajo in družbenimi omrežji.

  • Ime znamke ali podznamke: Mercator
  • Naročnik komunikacij: Mercator
  • Izdelek / storitev: Lojalnostni program
  • Agencija: Herman & partnerji
  • Medijska agencija: Studio Nexus
  • Produkcijska hiša: Super 16, EFE
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Miha Bevc
  • Kreativni direktor/ica: Nina Tanhofer
  • Umetniški direktor/ica: Tim Rebol, Žiga Aljaž
  • Strateg/inja: Aida Gadžo
  • Tekstopisec/ka: Sašo Braz, Tjaša Podojstršek, Mirna Berberović
  • Oblikovalec/ka: Špela Medak, Matic Kosem
  • Digitalni strateg/inja: Nina Tanhofer
  • Urednik spletnih vsebin: Diana Abdagić
  • Strokovnjak/inja za vsebine: Anja Jager
  • Vodja projekta: Tjaša Penko, Nina Huremović, Patricija Fržović
  • Direktor/ica projekta: Tina Cirman Popovič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Andreja Možina, Milena Gregorka, Kristina Gregorc in Urška Kovačič
  • Fotograf/inja: Peter Giodani
  • Režiser/ka: Jure Matjažič