Lajf je Njami
Šifra: P1.2001S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Pivka
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK
Kreativna ideja
Njami je po dveh desetletjih odrasel skupaj s svojo generacijo, čemur je sledila temeljita prenova. S sodobno vizualno podobo, pristno umetniško direkcijo in strateško lansirno kampanjo je znamka nagovorila Generacijo Z. Ključni premik? Od popolnih objav na družbenih medijih k spontanemu uživanju življenja – brez filtrov, bedarij in umetnih dodatkov. Life je Njami.
- Ime znamke ali podznamke: Njami
- Naročnik komunikacij: Pivka
- Izdelek / storitev: živilska storitev
- Agencija: Yootree
- Produkcijska hiša: Moment Collective, DEADLINE
- Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
- Kreativni direktor/ica: Žan Rus Fink, Ivor Bogunić
- Umetniški direktor/ica: Ivor Bogunić
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Oblikovalec/ka: Ivor Bogunić
- Vodja projekta: Nadja Rojic
- Direktor/ica projekta: Andreja Veršič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc
- Režiser/ka: Cornelia Wahlberg, Primož Bregar
- Direktor/ica fotografije: Cornelia Wahlberg, Primož Bregar