Lajf je Njami

Šifra: P1.2001S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Pivka
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Njami je po dveh desetletjih odrasel skupaj s svojo generacijo, čemur je sledila temeljita prenova. S sodobno vizualno podobo, pristno umetniško direkcijo in strateško lansirno kampanjo je znamka nagovorila Generacijo Z. Ključni premik? Od popolnih objav na družbenih medijih k spontanemu uživanju življenja – brez filtrov, bedarij in umetnih dodatkov. Life je Njami.

  • Ime znamke ali podznamke: Njami
  • Naročnik komunikacij: Pivka
  • Izdelek / storitev: živilska storitev
  • Agencija: Yootree
  • Produkcijska hiša: Moment Collective, DEADLINE
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Kreativni direktor/ica: Žan Rus Fink, Ivor Bogunić
  • Umetniški direktor/ica: Ivor Bogunić
  • Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
  • Oblikovalec/ka: Ivor Bogunić
  • Vodja projekta: Nadja Rojic
  • Direktor/ica projekta: Andreja Veršič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc
  • Režiser/ka: Cornelia Wahlberg, Primož Bregar
  • Direktor/ica fotografije: Cornelia Wahlberg, Primož Bregar