zaSvet

Šifra: OK2001S25Agencija: Warehouse CollectiveNaročnik komunikacij: Borzen, operater trga z elektriko, d.o.o.
Tekmovanje: OK2 BOLJE ZA OKOLJE

glasnost:

Kreativna ideja

Preko novo kreiranega profila za splošno ozaveščanje o učinkoviti rabi energije, smo se s tremi ambasadorji (vplivneži) dotaknili treh različnih problematik. Vsak je na svojem primeru pokazal, kako z malimi spremembami biti del velikih učinkov. Komunikacija je bila prilagojena predvsem Slovencem med 20 in 27 let.

  • Ime znamke ali podznamke: zaSvet
  • Naročnik komunikacij: Borzen, operater trga z elektriko, d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Kampanja na družbenih omrežjih
  • Agencija: Warehouse Collective
  • Medijska agencija: Fafb d.o.o.
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Borzen d.o.o.
  • Produkcijska hiša: Warehouse Collective
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/__zasvet
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Furlan
  • Kreativni direktor/ica: Urška Furlan
  • Umetniški direktor/ica: Tilen Bačar
  • Strateg/inja: Anže Frantar
  • Strokovnjak/inja za vsebine: Nik Franko
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Gabrijelčič, Neža Rozman, Simona Vraničar
  • Fotograf/inja: Nejc Pisanski, Marko Vidmar
  • Režiser/ka: Luka Furlan
  • Direktor/ica fotografije: Luka Furlan
  • Scenarist/ka: Urška Furlan
  • Animator: Tilen Bačar
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Melani Mekicar, Žiga Kukovič, Cene Prevc, Darej Šömen, Nik Franko, Julija Ipavec, Irena Urankar, Tihana Miklaušič, Janez Prohinar