zaSvet
Šifra: OK2001S25Agencija: Warehouse CollectiveNaročnik komunikacij: Borzen, operater trga z elektriko, d.o.o.
Tekmovanje: OK2 BOLJE ZA OKOLJE
Kreativna ideja
Preko novo kreiranega profila za splošno ozaveščanje o učinkoviti rabi energije, smo se s tremi ambasadorji (vplivneži) dotaknili treh različnih problematik. Vsak je na svojem primeru pokazal, kako z malimi spremembami biti del velikih učinkov. Komunikacija je bila prilagojena predvsem Slovencem med 20 in 27 let.
- Ime znamke ali podznamke: zaSvet
- Naročnik komunikacij: Borzen, operater trga z elektriko, d.o.o.
- Izdelek / storitev: Kampanja na družbenih omrežjih
- Agencija: Warehouse Collective
- Medijska agencija: Fafb d.o.o.
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Borzen d.o.o.
- Produkcijska hiša: Warehouse Collective
- Spletni naslov: https://www.instagram.com/__zasvet
- Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Furlan
- Kreativni direktor/ica: Urška Furlan
- Umetniški direktor/ica: Tilen Bačar
- Strateg/inja: Anže Frantar
- Strokovnjak/inja za vsebine: Nik Franko
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Gabrijelčič, Neža Rozman, Simona Vraničar
- Fotograf/inja: Nejc Pisanski, Marko Vidmar
- Režiser/ka: Luka Furlan
- Direktor/ica fotografije: Luka Furlan
- Scenarist/ka: Urška Furlan
- Animator: Tilen Bačar
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Melani Mekicar, Žiga Kukovič, Cene Prevc, Darej Šömen, Nik Franko, Julija Ipavec, Irena Urankar, Tihana Miklaušič, Janez Prohinar