V športu mi ni para

Šifra: OK1015S25Agencija: Yin + Young Naročnik komunikacij: Lidl Slovenija
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO

Kreativna ideja

Kampanja nas z osrednjim sporočilom 'V športu mi ni para' in vrlinami parašportnikov navdihuje ter povezuje, obenem pa aktualizira enakovrednost športov. To se manifestira v iskrenih in avtentičnih osebnoizpovednih zgodbah parašportnikov, ki se enkrat za vselej pozicionirajo kot športniki. S tem pa nam še približajo vrednote ter lastnosti, s katerimi se lahko poistoveti prav vsak.

  • Ime znamke ali podznamke: Lidl Slovenija
  • Naročnik komunikacij: Lidl Slovenija
  • Izdelek / storitev: Zveza za šport invalidov Slovenije - Slovenski paralimpijski komite
  • Agencija: Yin + Young
  • Medijska agencija: OMD
  • Digitalna agencija: DROM agency, Bid Bid
  • Produkcijska hiša: Sloboda
  • Spletni naslov: https://www.youtube.com/watch?v=1r7lP02GNLo
  • Kreativni direktor/ica: Domen Husu
  • Umetniški direktor/ica: Luka Ritonja
  • Strateg/inja: Marin Bulog
  • Tekstopisec/ka: Domen Husu in Marin Bulog
  • Oblikovalec/ka: Špela Medak in Luka Ritonja
  • Direktor/ica projekta: Marin Bulog
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Metka Šilar Šturm, Aleksandra Potočnik, Eva Pečovnik, Majda Vesel Kočar in Anita Srac
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Metka Šilar Šturm, Aleksandra Potočnik, Eva Pečovnik
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Jure Ljubeljšek
  • Fotograf/inja: Klemen Razinger
  • Režiser/ka: Nejc Miljak
  • Direktor/ica fotografije: Kristijan Stramič
  • Scenarist/ka: Nejc Miljak, Domen Husu in Marin Bulog
  • Glasba: Universal Music
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Nikola Marinković, Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar