V športu mi ni para
Šifra: OK1015S25Agencija: Yin + Young Naročnik komunikacij: Lidl Slovenija
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
Kampanja nas z osrednjim sporočilom 'V športu mi ni para' in vrlinami parašportnikov navdihuje ter povezuje, obenem pa aktualizira enakovrednost športov. To se manifestira v iskrenih in avtentičnih osebnoizpovednih zgodbah parašportnikov, ki se enkrat za vselej pozicionirajo kot športniki. S tem pa nam še približajo vrednote ter lastnosti, s katerimi se lahko poistoveti prav vsak.
- Ime znamke ali podznamke: Lidl Slovenija
- Naročnik komunikacij: Lidl Slovenija
- Izdelek / storitev: Zveza za šport invalidov Slovenije - Slovenski paralimpijski komite
- Agencija: Yin + Young
- Medijska agencija: OMD
- Digitalna agencija: DROM agency, Bid Bid
- Produkcijska hiša: Sloboda
- Spletni naslov: https://www.youtube.com/watch?v=1r7lP02GNLo
- Kreativni direktor/ica: Domen Husu
- Umetniški direktor/ica: Luka Ritonja
- Strateg/inja: Marin Bulog
- Tekstopisec/ka: Domen Husu in Marin Bulog
- Oblikovalec/ka: Špela Medak in Luka Ritonja
- Direktor/ica projekta: Marin Bulog
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Metka Šilar Šturm, Aleksandra Potočnik, Eva Pečovnik, Majda Vesel Kočar in Anita Srac
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Metka Šilar Šturm, Aleksandra Potočnik, Eva Pečovnik
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jure Ljubeljšek
- Fotograf/inja: Klemen Razinger
- Režiser/ka: Nejc Miljak
- Direktor/ica fotografije: Kristijan Stramič
- Scenarist/ka: Nejc Miljak, Domen Husu in Marin Bulog
- Glasba: Universal Music
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Postprodukcija: Ivan Čerkezović in Nikola Marinković, Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar