Šport je lajv!
Šifra: OK1010S25Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: Mestna občina Ljubljana
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
Kampanja Šport je lajv predstavlja komunikacijski začetek dolgoročnega projekta MOL in strokovnih partnerjev, katerega cilj je mlade povabiti k dialogu o prekomerni uporabi zaslonov ter jih spodbuditi k alternativi - aktivnemu druženju v živo. Kampanja je presenetila z nenavadnim, na prvi pogled paradoksalnim pristopom. A ta se je izkazal kot učinkovit način, ki lahko nagovori in aktivira mlade.
- Ime znamke ali podznamke: Mestna občina Ljubljana
- Naročnik komunikacij: Mestna občina Ljubljana
- Izdelek / storitev: Program, ki mlade vabi h kritičnemu razmisleku o škodljivosti prekomerne rabe zaslonov in jih na pozitiven način spodbuja k alternativi - kakovostnemu, aktivnemu druženju v živo.
- Agencija: DROM agency
- Digitalna agencija: DROM agency
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Logout - Center pomoči za zdravljenje odvisnosti od interneta, Telekom Slovenije
- Produkcijska hiša: Andrej Srebrnjak
- Kreativni direktor/ica: Julija Somrak
- Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
- Strateg/inja: Julija Somrak, Kristjan Klemenčič
- Tekstopisec/ka: Kristjan Klemenčič, Julija Somrak, Zala Maček
- Oblikovalec/ka: Marko Klemen, Sara Sešlar Naraks
- Digitalni strateg/inja: Julija Somrak, Kristjan Klemenčič, Maša Stanič
- Digitalni producent/ka: Lučka Fabijan, Lara Rožemberg
- Urednik spletnih vsebin: Lučka Fabijan, Lara Rožemberg
- Strokovnjak/inja za vsebine: Kristjan Klemenčič, Maša Stanič, Lučka Fabijan
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Zala Maček
- Vodja projekta: Zala Maček
- Direktor/ica projekta: Zala Maček
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Karmen Žirovnik, Kaja Sodnik, Špela Cerar Kolenc
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Marko Klemen, Sara Sešlar Naraks
- Scenarist/ka: Kristjan Klemenčič, Maša Stanič
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Lucija Vrankar, Jaka Polak, Andraž Žontar, Teja Muhič