KJER JE DIM, JE TUDI PLJUČNI RAK

Šifra: OK1005S25Agencija: AV STUDIONaročnik komunikacij: DRUŠTVO PLJUČNIH IN ONKOLOŠKIH BOLNIKOV SLOVENIJA
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO

glasnost:

Kreativna ideja

Ker so najbolj ogroženi starejši od štirideset let, smo jih nagovorili na podoben način, kot so jih v letih, ko so začenjali kaditi, nagovarjali v filmih in stripih. Ti so kajenje predstavljali kot nekaj privlačnega. Zato smo zasnovali oglase v obliki stripa, v katerem namesto kajenja predstavljamo simptome pljučnega raka in kadilce pozivamo, naj v primeru simptomov obiščejo zdravnika.

  • Ime znamke ali podznamke: Kjer je dim, je tudi pljučni rak
  • Naročnik komunikacij: DRUŠTVO PLJUČNIH IN ONKOLOŠKIH BOLNIKOV SLOVENIJA
  • Izdelek / storitev: ozaveščanje o pljučnem raku, preventiva
  • Agencija: AV STUDIO
  • Produkcijska hiša: Nuframe
  • Spletni naslov: pljucni-rak.info
  • Kreativni direktor/ica: Gal Erbežnik, Robert Bohinec, Mateja Kurež
  • Umetniški direktor/ica: Gašper Štern
  • Oblikovalec/ka: Urh Kočevar
  • Vodja projekta: Barbara Pirh
  • Direktor/ica projekta: Dunja Bibianko Marovt
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Žličar, Mirjam Zalar Ribič
  • Ilustrator/ka: Nuframe d.o.o. (Blaž Slivnik)