Dejmo se videt
Šifra: OK1002S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Tekmovanje: OK1 BOLJE ZA DRUŽBO
Kreativna ideja
Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3.lastnik e-skiroja je že imel nesrečo, največ se jih zgodi zvečer in ponoči. Ker mladi med vidnostjo in slogom praviloma izberejo slog, smo jim dali priložnost, da ustvarijo modno kolekcijo vidnih oblačil in dodatkov, ki ustreza njihovemu slogu. Predstavili smo jo na LJFW in varnost postavili na modne piste ter jo podprli s celotno kampanjo
- Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
- Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
- Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
- Agencija: Yootree
- Produkcijska hiša: Andro Kajzer
- Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
- Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Vodja projekta: Veronika Morson
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
- Fotograf/inja: Marijo Županov
- Režiser/ka: Andro Kajzer
- Direktor/ica fotografije: Andro Kajzer
- Glasba: Dacho
- Avtor/ica glasbe: Dacho