VSI PO SVOJE NORI NA POLI 2 - ZAJTRK

Šifra: O6012S25Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: O6 REŽIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Kako se pravilno je legendarno Poli piščančjo klobaso, je že 50 let staro nesoglasje – in še danes deli fene po regiji. Bosanci jo režejo na debelo, Slovenci na tanko, eni klasično, drugi kot Poli suši ali Poli bolognese. Poli s kampanjo »Vsi po svoje nori na Poli« praznuje to raznolikost in povzdigne vsak način v pravi hit.

  • Ime znamke ali podznamke: Poli
  • Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
  • Izdelek / storitev: Poli
  • Agencija: Futura DDB
  • Produkcijska hiša: Instant d.o.o.
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Petra Krulc
  • Kreativni direktor/ica: Petra Krulc, Tina Križaj
  • Umetniški direktor/ica: Matt Penko
  • Strateg/inja: Petra Krulc, Goran Lang
  • Tekstopisec/ka: Tina Križaj, Katarina Ferk, Petra Krulc, Boštjan Napotnik
  • Vodja projekta: Peter Dobovičnik, Tjaša Penko
  • Direktor/ica projekta: Peter Dobovičnik, Tjaša Penko
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek, Hrvoje Filipčić
  • Režiser/ka: Miha Mlaker