Skrečka
Šifra: O4005S25Agencija: bold.groupNaročnik komunikacij: Loterija Slovenije
Skupina: O4 UMETNIŠKO VODENJE
Kreativna ideja
Ko Loterija Slovenije ustvari novo srečko za mlade, je jasno, da s klasičnimi prijemi gen-Z-jevcev ne bo prepričala. Zato je z mislijo »od mladih za mlade« razgibano vse od začetka do konca: ime »SkREČKA«, izbira živahnih barv in motivov na srečki, igrivi plakati in pristajalna stran ter vizualno bogat videospot, ki sta ga soustvarila raper Leopold I. ter Žiga Kukovič, režiser in TikToker.
- Ime znamke ali podznamke: SkREČKA
- Naročnik komunikacij: Loterija Slovenije
- Izdelek / storitev: Loterijska srečka - SkREČKA
- Agencija: bold.group
- Medijska agencija: Media Publikum in Madwise
- Produkcijska hiša: 3230 Produkcija
- Spletni naslov: https://srecke.loterija.si/srecka/skrecka/
- Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić in Sara Mekinc
- Umetniški direktor/ica: Anja Korenč
- Tekstopisec/ka: Sara Mekinc
- Oblikovalec/ka: Tim Waschl Luznar
- Vodja projekta: Ines Polajžer
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan, Živa Kolar, Helena Škof Mihovilovič in Tina Peterka
- Režiser/ka: Žiga Kukovič
- Direktor/ica fotografije: Matic Gabriel
- Scenarist/ka: Žiga Kukovič, Gašper Kovač
- Glasba: Leopold I. (Michael Leopold), Vid Turica