Lajf je Njami
Šifra: O4004S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Pivka
Skupina: O4 UMETNIŠKO VODENJE
Kreativna ideja
Njami je ob prenovi dobil mladostno, barvito in igrivo podobo, ki izstopa na policah in v kampanjah. Od prenovljenega logotipa do vizualne identitete je vsak element skrbno zasnovan, da odseva esenco znamke – preprosto, iskreno in okusno uživanje v naravnih sestavinah brez bednih dodatkov. Grafični jezik brez bedarij, 100 % Njami.
- Ime znamke ali podznamke: Njami
- Naročnik komunikacij: Pivka
- Izdelek / storitev: živilska storitev
- Agencija: Yootree
- Produkcijska hiša: Moment Collective
- Kreativni direktor/ica: Ivor Bogunić
- Umetniški direktor/ica: Ivor Bogunić
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Oblikovalec/ka: Ivor Bogunić
- Vodja projekta: Nadja Rojic
- Direktor/ica projekta: Andreja Veršič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc
- Režiser/ka: Cornelia Wahlberg
- Direktor/ica fotografije: Cornelia Wahlberg