Dejmo se videt
Šifra: O4003S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Skupina: O4 UMETNIŠKO VODENJE
Kreativna ideja
Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3. lastnik e-skiroja je že imel nezgodo, največ se jih zgodi zvečer in ponoči. Če mladi izbirajo med slogom in vidnostjo, izberejo slog. S kreativnim umetniškim vodenjem smo stkali art direkcijo 6 kratorjev modne kolekcije, OOH, digital materialov in filma, ter ustvarili celoto, ki relevantno nagovarja mlade.
- Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
- Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
- Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
- Agencija: Yootree
- Medijska agencija: /
- Digitalna agencija: /
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: NTF, pod mentorstvom Nataše Peršuh, Sare Valenci in Nastje Grmek Sagadin
- Produkcijska hiša: Andro Kajzer
- Raziskovalna agencija: /
- Kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
- Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
- Strateg/inja: /
- Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
- Vodja projekta: Veronika Morson
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Cergolj Kebler, Leonida Pevec
- Fotograf/inja: Marijo Županov
- Režiser/ka: Andro Kajzer
- Direktor/ica fotografije: Andro Kajzer
- Glasba: Dacho