Dejmo se videt

Šifra: O4003S25Agencija: YootreeNaročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
Skupina: O4 UMETNIŠKO VODENJE

glasnost:

Kreativna ideja

Mladi so najpogostejši uporabniki mikromobilnosti. Vsak 3. lastnik e-skiroja je že imel nezgodo, največ se jih zgodi zvečer in ponoči. Če mladi izbirajo med slogom in vidnostjo, izberejo slog. S kreativnim umetniškim vodenjem smo stkali art direkcijo 6 kratorjev modne kolekcije, OOH, digital materialov in filma, ter ustvarili celoto, ki relevantno nagovarja mlade.

  • Ime znamke ali podznamke: Dejmo se videt
  • Naročnik komunikacij: Zavod Vozim in Zavarovalnica Triglav
  • Izdelek / storitev: Kampanja Dejmo se videt
  • Agencija: Yootree
  • Medijska agencija: /
  • Digitalna agencija: /
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: NTF, pod mentorstvom Nataše Peršuh, Sare Valenci in Nastje Grmek Sagadin
  • Produkcijska hiša: Andro Kajzer
  • Raziskovalna agencija: /
  • Kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Umetniški direktor/ica: Aleš Strajnar
  • Strateg/inja: /
  • Tekstopisec/ka: Žan Rus Fink
  • Vodja projekta: Veronika Morson
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Ana Cergolj Kebler, Leonida Pevec
  • Fotograf/inja: Marijo Županov
  • Režiser/ka: Andro Kajzer
  • Direktor/ica fotografije: Andro Kajzer
  • Glasba: Dacho