Stiske iz omaric

Šifra: O4001S25Agencija: SHIFTNaročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
Skupina: O4 UMETNIŠKO VODENJE

glasnost:

Kreativna ideja

Projekt Stiske iz omaric prek posebne instalacije na Trgu republike opozarja na duševno stanje otrok v Sloveniji. Dejstvo, da je pogovor del rešitve teh stisk, smo želeli izpostaviti v vizualizaciji projekta, katerega glavni element je bil pogovorni oblaček. Ta rdeča nit je prepletala vse materiale, dopolnili pa smo jo še z uporabo airbrush tehnike oziroma grafitiranja.

  • Ime znamke ali podznamke: UNICEF Slovenija
  • Naročnik komunikacij: UNICEF Slovenija
  • Izdelek / storitev: Fundacija
  • Agencija: SHIFT
  • Produkcijska hiša: Zavod Diskont
  • Spletni naslov: https://unicef.si/kakosepocutis/stiske-iz-omaric/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Luka Bajs
  • Kreativni direktor/ica: Luka Bajs
  • Umetniški direktor/ica: Andraž Grulja
  • Strateg/inja: Špela Žorž
  • Tekstopisec/ka: Sara Grmek
  • Oblikovalec/ka: Nejc Vernik
  • Digitalni strateg/inja: Teja Rajšp
  • Urednik spletnih vsebin: Klara Filip (SHIFT), Angela Ignovska (UNICEF Slovenija)
  • Vodja projekta: Teja Rajšp, Manca Maša Sladič
  • Direktor/ica projekta: Teja Rajšp
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Irena Stamenkovič, Maja Planinc, Tjaša Jazbinšek, Angela Ignovska in Tomaž Bergoč
  • Oglaševalski specialist/ka: Dimitar Manov
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Tjaša Jazbinšek
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Nejc Vernik
  • Fotograf/inja: Lenart Megušar, Rok Berglez
  • Ilustrator/ka: Evgen Čopi Gorišek
  • Režiser/ka: Matic Zavodnik
  • Direktor/ica fotografije: Matic Zavodnik