Filip išče delo
Šifra: O2006S25Agencija: bold.groupNaročnik komunikacij: Versuni, Philips Slovenija
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE
Kreativna ideja
Philipsova kampanja “Filip išče delo”, s katero je kavomat Philips kot kandidat “Filip” slovenska podjetja zaprosil za prakso, je potekala ravno v času volitev v evropski parlament. Philips je izkoristil priložnost in z nekaj strateško postavljenimi motivi Filipa predstavil kot res vsestranskega kandidata: za svoje poslanstvo namreč ne kuha predvolilnega golaža, ampak odlično kavo.
- Ime znamke ali podznamke: PHILIPS
- Naročnik komunikacij: Versuni, Philips Slovenija
- Izdelek / storitev: Kavomat Philips LatteGo
- Agencija: bold.group
- Spletni naslov: https://filipiscedelo.si/
- Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić in Sara Mekinc
- Umetniški direktor/ica: Anja Korenč
- Tekstopisec/ka: Sara Mekinc
- Urednik spletnih vsebin: Ajda Perme
- Vodja projekta: Ines Polajžer
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tomov, Maja Pošta, Jelena Zekanović