Filip išče delo

Šifra: O2006S25Agencija: bold.groupNaročnik komunikacij: Versuni, Philips Slovenija
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE

glasnost:

Kreativna ideja

Philipsova kampanja “Filip išče delo”, s katero je kavomat Philips kot kandidat “Filip” slovenska podjetja zaprosil za prakso, je potekala ravno v času volitev v evropski parlament. Philips je izkoristil priložnost in z nekaj strateško postavljenimi motivi Filipa predstavil kot res vsestranskega kandidata: za svoje poslanstvo namreč ne kuha predvolilnega golaža, ampak odlično kavo.

  • Ime znamke ali podznamke: PHILIPS
  • Naročnik komunikacij: Versuni, Philips Slovenija
  • Izdelek / storitev: Kavomat Philips LatteGo
  • Agencija: bold.group
  • Spletni naslov: https://filipiscedelo.si/
  • Kreativni direktor/ica: Benjamin Hrkić in Sara Mekinc
  • Umetniški direktor/ica: Anja Korenč
  • Tekstopisec/ka: Sara Mekinc
  • Urednik spletnih vsebin: Ajda Perme
  • Vodja projekta: Ines Polajžer
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Nina Tomov, Maja Pošta, Jelena Zekanović