Naredim-dim (Izberi sebe, ne kajenja)

Šifra: O2004S25Agencija: BPCSNaročnik komunikacij: Ministrstvo za zdravje
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE

glasnost:

Kreativna ideja

Da bi ciljna skupina odraslih kadilcev spoznala prednosti opustitve kajenja, smo ustvarili glasbeni videospot. Poslušalce vzpodbuja k razmisleku s humornim besedilom in z melodijo, ki gre v uho. Video se je v celoti predvajal na YouTubeu, posamezni izseki pa so bili uporabljeni v krajših video-formatih in predvajani na kanalih, prilagojenih ciljni skupini (TV oglaševanje, družbeni mediji, itd).

  • Ime znamke ali podznamke: Ministrstvo za zdravje
  • Naročnik komunikacij: Ministrstvo za zdravje
  • Izdelek / storitev: Ozaveščanje proti kajenju
  • Agencija: BPCS
  • Produkcijska hiša: Dar&Co
  • Spletni naslov: https://www.youtube.com/watch?v=4J40i7kDJEc
  • Kreativni direktor/ica: Miha Bevc
  • Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
  • Tekstopisec/ka: Robert Petan
  • Oblikovalec/ka: Tim Rebol
  • Vodja projekta: Karin Košnik
  • Direktor/ica projekta: Milan Slana, Tina Cirman Popovič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Vesna Marinko, Irma Glaner
  • Režiser/ka: Darko Petan
  • Scenarist/ka: Darko Petan
  • Glasba: Robert Petan
  • Avtor/ica glasbe: Robert Petan
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Jaka Ceglar, Črt Ceglar