Naredim-dim (Izberi sebe, ne kajenja)
Šifra: O2004S25Agencija: BPCSNaročnik komunikacij: Ministrstvo za zdravje
Skupina: O2 AVTORSKO TEKSTOPISJE
Kreativna ideja
Da bi ciljna skupina odraslih kadilcev spoznala prednosti opustitve kajenja, smo ustvarili glasbeni videospot. Poslušalce vzpodbuja k razmisleku s humornim besedilom in z melodijo, ki gre v uho. Video se je v celoti predvajal na YouTubeu, posamezni izseki pa so bili uporabljeni v krajših video-formatih in predvajani na kanalih, prilagojenih ciljni skupini (TV oglaševanje, družbeni mediji, itd).
- Ime znamke ali podznamke: Ministrstvo za zdravje
- Naročnik komunikacij: Ministrstvo za zdravje
- Izdelek / storitev: Ozaveščanje proti kajenju
- Agencija: BPCS
- Produkcijska hiša: Dar&Co
- Spletni naslov: https://www.youtube.com/watch?v=4J40i7kDJEc
- Kreativni direktor/ica: Miha Bevc
- Umetniški direktor/ica: Gregor Čeferin
- Tekstopisec/ka: Robert Petan
- Oblikovalec/ka: Tim Rebol
- Vodja projekta: Karin Košnik
- Direktor/ica projekta: Milan Slana, Tina Cirman Popovič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Vesna Marinko, Irma Glaner
- Režiser/ka: Darko Petan
- Scenarist/ka: Darko Petan
- Glasba: Robert Petan
- Avtor/ica glasbe: Robert Petan
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Jaka Ceglar, Črt Ceglar