Kreativna ideja
Ko te nekaj obsede, to nekaj vidiš povsod. A ko te obsede svežina vitaminske Orakete, jo ne samo vidiš, temveč tudi slišiš na vsakem koraku, v vsakem verzu. Lansiranje prenovljene Orakete smo pospremili s poletnih hitom, ki so ga ustvarili Žena, Arne in Tao, trije predstavniki naše ciljne skupine. Ti so na drugačen in zabaven način zaobjeli bistvo kampanje in pijače same.
- Ime znamke ali podznamke: Oraketa
- Naročnik komunikacij: Radenska
- Izdelek / storitev: Pijača
- Agencija: SHIFT
- Medijska agencija: SHIFT, Direct Media
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Studio Sonda
- Produkcijska hiša: FLO Studio
- Spletni naslov: https://oraketa.si/
- Raziskovalna agencija: Valicon, Aragon, Mediana
- Kreativni direktor/ica: Luka Bajs
- Strateg/inja: Špela Žorž
- Tekstopisec/ka: Sara Grmek
- Oblikovalec/ka: Lucija Pale Povalej, Matija Primc, Nejc Vernik
- Digitalni strateg/inja: Teja Rajšp
- Urednik spletnih vsebin: Klara Filip
- Vodja projekta: Lina Gorjup
- Direktor/ica projekta: Amadea Šoln
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Primož Rok Puppis, Alja Samec, Egle Wehle
- Oglaševalski specialist/ka: Dimitar Manov
- Glasba: Arne, Žena in Tao