Uspavanke za dva

Šifra: M3.2010S25Agencija: DIGINOMNaročnik komunikacij: Zavarovalnica Vita
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

Več kot 70 % mamic v prvem letu z dojenčkom doživlja duševne stiske. V tem obdobju so zanje ključne spodbudne besede, sploh kadar je najtežje. Zato je Zavarovalnica Vita ustvarila album Uspavanke za dva, ki združuje 10 ljudskih uspavank s predelanimi besedili, ki sedaj pomirijo tudi mamice. Vsaka izmed uspavank naslavlja eno izmed najpogostejših stisk, ki jih doživljajo v poporodnem obdobju.

  • Ime znamke ali podznamke: Zavarovalnica Vita
  • Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Vita
  • Izdelek / storitev: Zavarovanja
  • Agencija: DIGINOM
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: SHIFT
  • Spletni naslov: https://www.zav-vita.si/spodbudnice/uspavanke-za-dva
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Kaja Elsner
  • Kreativni direktor/ica: Kaja Elsner
  • Umetniški direktor/ica: Lucija Pale Povalej
  • Strateg/inja: Teja Rajšp
  • Tekstopisec/ka: Sara Grmek, Kaja Elsner
  • Oblikovalec/ka: Lucija Pale Povalej
  • Digitalni strateg/inja: Teja Rajšp
  • Urednik spletnih vsebin: Anita Kolar
  • Vodja projekta: Teja Rajšp, Andrej Šadl
  • Direktor/ica projekta: Teja Rajšp
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Anamarija Ahlin, Nina Plantan, Krista Urbas, Blaž Klinar
  • Medijski strateg/inja: Dimitar Manov
  • Ilustrator/ka: Monika Klobčar
  • Glasba: Lamai - Lara Poreber, Bort Ross - Borut Antončič
  • Avtor/ica glasbe: Bort Ross - Borut Antončič