Skrito v skodelici
Šifra: M3.2009S25Agencija: Agencija 101 Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE
Kreativna ideja
Barcaffé AI orodje za šloganje je zelo priljubljeno, kar pomeni, da ljudi res zanima, kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Zato smo jim omogočili, da pogledajo še v prihodnost likov priljubljene serije Skrito v raju, s katero si Barcaffé deli pretežen del ciljne skupine. Uporabniki so cel vikend med epizodama navdušeno šlogali, napovedi skrite v skodelici pa so se že čez nekaj dni uresničile!
- Ime znamke ali podznamke: Barcaffè
- Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
- Izdelek / storitev: Barcaffè kava
- Agencija: Agencija 101
- Medijska agencija: Pro Media Group
- Produkcijska hiša: AD+VENTURA
- Spletni naslov: https://slogaj.barcaffe.si/, https://gataj.barcaffe.hr/
- Kreativni direktor/ica: Eva Gjörek, Matjaž Germ
- Umetniški direktor/ica: Miha Grobler
- Tekstopisec/ka: Urška Čuk
- Oblikovalec/ka: Lara Oset
- Digitalni strateg/inja: Uroš Svenšek
- Digitalni producent/ka: Lara Hebar
- Urednik spletnih vsebin: Liza Letnik
- Razvijalec/ka: kreatorij
- Vodja projekta: Ula Pavlič
- Direktor/ica projekta: Klavdija Trček
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Milinković, Marko Cerovšek, Ivana Mijatović
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Digital content strategiest: Maša Erčulj, Pro Plus: Melita Božič in Anja Rus Bajželj