Skrito v skodelici

Šifra: M3.2009S25Agencija: Agencija 101 Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

Barcaffé AI orodje za šloganje je zelo priljubljeno, kar pomeni, da ljudi res zanima, kaj se bo zgodilo v prihodnosti. Zato smo jim omogočili, da pogledajo še v prihodnost likov priljubljene serije Skrito v raju, s katero si Barcaffé deli pretežen del ciljne skupine. Uporabniki so cel vikend med epizodama navdušeno šlogali, napovedi skrite v skodelici pa so se že čez nekaj dni uresničile!

  • Ime znamke ali podznamke: Barcaffè
  • Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa d.d.
  • Izdelek / storitev: Barcaffè kava
  • Agencija: Agencija 101
  • Medijska agencija: Pro Media Group
  • Produkcijska hiša: AD+VENTURA
  • Spletni naslov: https://slogaj.barcaffe.si/, https://gataj.barcaffe.hr/
  • Kreativni direktor/ica: Eva Gjörek, Matjaž Germ
  • Umetniški direktor/ica: Miha Grobler
  • Tekstopisec/ka: Urška Čuk
  • Oblikovalec/ka: Lara Oset
  • Digitalni strateg/inja: Uroš Svenšek
  • Digitalni producent/ka: Lara Hebar
  • Urednik spletnih vsebin: Liza Letnik
  • Razvijalec/ka: kreatorij
  • Vodja projekta: Ula Pavlič
  • Direktor/ica projekta: Klavdija Trček
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Jelena Milinković, Marko Cerovšek, Ivana Mijatović
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Digital content strategiest: Maša Erčulj, Pro Plus: Melita Božič in Anja Rus Bajželj