Petarde? Ne, hvala! - Ali slišiš njihov strah?

Šifra: M3.2006S25Agencija: DROM agencyNaročnik komunikacij: TAM-TAM
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

En od osrednjih elementov kampanje je škatla “ponarejenih”petard, ki smo jo izročili izbranim najstnikom, ko so želeli kupiti petarde preko lažnih profilov @kupipetarde. Škatle so ob odprtju namesto pirotehnike razkrile plišasto igračo in avdio čip z zvoki prestrašene živali s sporočilom: 'On sliši tvoje petarde. A ti slišiš njegov strah?'

  • Ime znamke ali podznamke: Petarde? Ne, hvala!
  • Naročnik komunikacij: TAM-TAM
  • Izdelek / storitev: Škatla Petarde? Ne, hvala
  • Agencija: DROM agency
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Lidl Slovenija, NLB, A1 Slovenija, Petrol, Zavarovalnica Triglav
  • Spletni naslov: https://www.instagram.com/p/DDWpjkcNr7M/
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Kreativni direktor/ica: Milena Jakovljević
  • Umetniški direktor/ica: Marko Klemen
  • Strateg/inja: Milena Jakovljević
  • Tekstopisec/ka: Urša Linec
  • Oblikovalec/ka: Tadej Abram
  • Digitalni strateg/inja: Milena Jakovljević
  • Digitalni producent/ka: Milena Jakovljević
  • Urednik spletnih vsebin: Žiga Kuhel, Urša Linec, Lučka Fabijan, Milena Jakovljević
  • Strokovnjak/inja za vsebine: Milena Jakovljević
  • Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Simona Korošec
  • Vodja projekta: Lea Škufca
  • Direktor/ica projekta: Simona Korošec
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Damjan Koren, Nina Falež
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Nina Falež
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Tadej Abram
  • Režiser/ka: Andrej Srebrnjak
  • Scenarist/ka: Milena Jakovljević
  • Animator: Tadej Abram
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Bine Zarabec, Maša Stanič, Gašper Simonič, Andrej Srebrnjak, Svit Šturbej, Katarina Benček, Alen Podlesnik, Jurij Zrnec, Sebastian Windisch (Invarst NM)