Neustavljivi v Planici
Šifra: M3.2005S25Agencija: McCann LjubljanaNaročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE
Kreativna ideja
V Sloveniji živi 170.000 ljudi z invalidnostjo – mnogi med njimi le redko dobijo priložnost sodelovati na večjih javnih dogodkih. Letos smo si Planico zamislili kot zares vključujočo: s pomočjo treh neustavljivih ambasadorjev, dokumentarnih filmov in platforme SharePlanica.si smo povabili ljudi z invalidnostjo, da se pridružijo kot prostovoljci.
- Ime znamke ali podznamke: Mastercard
- Naročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
- Izdelek / storitev: sponzorstvo FIS finale v smučarskih skokih
- Agencija: McCann Ljubljana
- Medijska agencija: Media Publikum
- Produkcijska hiša: Studio Virc
- Izvršni kreativni direktor/ica: Anže Jereb
- Umetniški direktor/ica: Uroš Podgorelec
- Tekstopisec/ka: Sara Rožman Atelšek
- Oblikovalec/ka: Jan Kranjc
- Urednik spletnih vsebin: Sara Rožman Atelšek, Iva Meršnik
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Sara Rožman Atelšek
- Vodja projekta: Nina Zornik, Lana Klemenčič
- Direktor/ica projekta: Nina Zadnikar
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Petejan
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Agencija Povem
- Fotograf/inja: Žiga Intihar
- Režiser/ka: Boštjan Virc
- Direktor/ica fotografije: Dejan Ulaga