Neustavljivi v Planici

Šifra: M3.2005S25Agencija: McCann LjubljanaNaročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

V Sloveniji živi 170.000 ljudi z invalidnostjo – mnogi med njimi le redko dobijo priložnost sodelovati na večjih javnih dogodkih. Letos smo si Planico zamislili kot zares vključujočo: s pomočjo treh neustavljivih ambasadorjev, dokumentarnih filmov in platforme SharePlanica.si smo povabili ljudi z invalidnostjo, da se pridružijo kot prostovoljci.

  • Ime znamke ali podznamke: Mastercard
  • Naročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
  • Izdelek / storitev: sponzorstvo FIS finale v smučarskih skokih
  • Agencija: McCann Ljubljana
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Produkcijska hiša: Studio Virc
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Anže Jereb
  • Umetniški direktor/ica: Uroš Podgorelec
  • Tekstopisec/ka: Sara Rožman Atelšek
  • Oblikovalec/ka: Jan Kranjc
  • Urednik spletnih vsebin: Sara Rožman Atelšek, Iva Meršnik
  • Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Sara Rožman Atelšek
  • Vodja projekta: Nina Zornik, Lana Klemenčič
  • Direktor/ica projekta: Nina Zadnikar
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Petejan
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Agencija Povem
  • Fotograf/inja: Žiga Intihar
  • Režiser/ka: Boštjan Virc
  • Direktor/ica fotografije: Dejan Ulaga