Mesto kolesarjev

Šifra: M3.2004S25Agencija: McCann LjubljanaNaročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.2 OZNAMČENE VSEBINE

glasnost:

Kreativna ideja

S kolesarsko obarvanimi zgodbami smo lokalne posebnosti Ljubljane vtkali v vsebine, ki so navdušile domače in tuje občinstvo. Kulturni simboli, kot so Rog kolesa in mestni razgledi, so poudarili trajnostno in drzno noto mesta. Preko TV, družbenih omrežij in digitalnih kanalov smo dosegli širok in pozitiven odmev.

  • Ime znamke ali podznamke: Turizem Ljubljana
  • Naročnik komunikacij: Turizem Ljubljana
  • Izdelek / storitev: Aktivacija ob dirki Po Sloveniji
  • Agencija: McCann Ljubljana
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Karata film
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Anže Jereb
  • Direktor/ica projekta: mag. Petra Stušek
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tanja Vidmar Petković in Nina Roškar
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Vodja projekta pri agenciji, Vito Pešič, Žiga Anžlovar